لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
233 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : مدار ترس ها

روانشناسان دریافته اند که بعضی از ترس ها در ذهن نیمه هوشیار روی هم جمع می شوند درست مثل سیم هایی که روی یک مدار قرار دارند. اگر بتوانید بر ترس تان در یکی از این حوزه ها غلبه کنید ترس های دیگری را که روی همان مدار قرار دارند حذف می کنید. ترس از رد شدن یا عدم تمایل به زنگ زدن ظاهرا با ترس از صحبت در جمع بر روی یک مدار قرار دارند.

وقتی خود را موظف می کنید که در جلسات توستماسترز یا یکی از دوره های دیل کارنگی شرکت کنید تا یاد بگیرید که با اطمینان در جمع سخنرانی کنید ترس تان از رد شدن نیز از بین می رود. میزان اعتماد به نفس تان در همه روابطی که با دیگران دارید شدیدا افزایش پیدا می کند. و کل زندگی تان به طرز مثبتی تغییر می کند.

مواجهه با ترس ها

توانایی شما در مواجه شدن با ترس تان، برخورد با آن و دست به کار شدن با وجود ترسی که دارید کلید رسیدن به شادی و موفقیت است. یکی از بهترین تمریناتی که می توانید انجام بدهید این است که فرد یا موقعیتی را در زندگیتان شناسایی کنید که از آن وحشت دارید و با خودتان عهد ببندید که فورا با آن موقعیت هراس برانگیز برخورد کنید. و اجازه ندهید که حتی یک دقیقه بیشتر از این شما را ناراحت کند. با خودتان عهد ببندید که با آن موقعیت یا فرد مواجه شوید و ترس تان را پشت سر بگذارید.

یک زن در یکی از سمینارهایم به من گفت که رئیسش یک فرد بسیار منفی است. او مدام کار این زن را مورد انتقاد و سرزنش قرار می داد اگرچه این زن یکی از کارمندان رده بالای آن سازمان بود. او زندگی این زن را تیره و تار کرده بود. او نمی خواست شغلش را از دست بدهد. و از اینکه با رئیسش مواجه شود می ترسید. آن زن از من پرسید که باید چه کار کند. من به او توصیه ای کردم که بعد از آن به افراد بسیار دیگری نیز همین توصیه را کردم:

تنها دلیل اینکه یک نفر در ارتباط با دیگری قلدری می کند این است که فکر می کند می تواند قسر در برود. تنها راه مواجهه با یک فرد قلدر این است که با او مواجه شوید. قلدرها در اصل بزدل هستند. و از برخورد وحشت دارند. من به او گفتم این کار را بکند: دفعه بعد که رئیس ات به هر دلیلی از تو انتقاد کرد به او نگاه کن و محکم بگو:

«ممنون میشم اگه دیگه این طوری با من حرف نزنی، این نوع حرف زدن شما برای من آزاردهنده است و باعث میشه نتونم کارها رو به اون شکلی که شما دوس دارین انجام بدم.»

من به آن زن گفتم که پس از تمام شدن حرف هایش مستقیم در چشم های رئیسش نگاه کند. او شجاعت زیادی داشت. دفعه بعد که رئیسش او را سرزنش کرد به جای اینکه تحمل کند با او دعوا کرد و این حرف ها را زد. آن زن نامه ای به من نوشت و گفت که چه اتفاقی افتاد. درست همان طور که پیش بینی کرده بودم رئیسش یکهو ایستاد و فورا عذرخواهی کرد، زیر لب حرف های نامفهومی زد و به دفترش برگشت. و دیگر هرگز آن زن را سرزنش نکرد. آن زن به من گفت که اگر از همان ابتدا جرات داشت می توانست ماهها پیش، اولین باری که رئیس اش از او انتقاد کرد با او مواجه شود و به این رفتارش خاتمه دهد. به قول النور روزولت:

«هیچ کس نمی تواند بدون رضایت خودتان شما را تحقیر کند.»

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات