IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
رهبران را دنبال کنید

بهانه بی بهانه : رهبران را دنبال کنید

بهانه بی بهانه : رهبران را دنبال کنید

وقتی تصمیم می گیرید که به یکی از بهترین افراد در حوزه کاری خودتان تبدیل شوید به دور و برتان نگاه کنید و افرادی را که همین حالا در راس قرار دارند شناسایی کنید:

ویژگی های مشترک آنها چیست؟ آنها برای روزهایشان چطور برنامه ریزی می کنند و روزهایشان را چطور سازماندهی می کنند؟ چطور لباس می پوشند؟ چطور با دیگران برخورد می کنند، حرف می زنند و رفتار می کنند؟ چه کتاب هایی می خوانند؟ وقت آزادشان را چطور می گذرانند؟ با چه کسانی در ارتباط هستند؟ در چه دوره های آموزشی شرکت کرده اند؟

در اتوموبیل شان به چه نوع برنامه های صوتی گوش می دهند؟ اینها فقط تعدادی از سوالاتی هستند که باید بپرسید تا بفهمید افراد موفق چه کاری انجام می دهند که شما هم احتمالا باید انجام بدهید.

هرچه باشد نمی توانید به سمت هدفی شلیک کنید که آن را نمی بینید. انتخاب الگوهای مناسب تاثیر بسیار زیادی روی آینده شما خواهد گذاشت. دکتر دیوید مکللاند، استاد دانشگاه هاروارد و نویسنده کتاب «جامعه موفق»، به این نتیجه رسیده است که انتخاب یک «گروه مشورتی» می تواند حدود ۹۵ درصد موفقیت ها و دستاوردهای شما را در زندگی تعیین کند.

گروه مشورتی شما از افرادی تشکیل می شوند که احساس می کنید درست مثل خودتان هستند. گرایش طبیعی شما این است که رویکردها، روش های لباس پوشیدن، عقاید و شیوه زندگی افرادی را در پیش بگیرید که بیشتر وقت ها، خودتان را مانند آنها می بینید و حس می کنید که وجوه اشتراکی با هم دارید.

با عقاب ها پرواز کنید

چند سال پیش یکی از افراد شرکت کننده در سمینارهایم ماجرایی را برایم تعریف کرد. باب بارتون به من گفت که در دهه بیست سالگی، کارش را در شرکت بزرگی که حدود سی و دو فروشنده در شاخه او داشت شروع کرد. این اولین شغل واقعی او بود. و داشت از پایین ترین رده، کار خود را شروع می کرد. و از آنجایی که تازه وارد آن شرکت شده و تازه کار بود با دیگر فروشنده های رده پایین همنشین می شد. به قول معروف: «کبوتر با کبوتر، باز با باز»

بعد از یکی دو ماه باب متوجه شد که فروشنده های رده بالا هم با همدیگر همنشین می شوند. و وقت شان را با فروشنده های رده پایین نمی گذرانند. علاوه بر این وقت شان را به شکل متفاوتی می گذرانند. وقتی باب صبح ها کارش را در آن شرکت شروع می کرد فروشنده های رده بالا را می دید که قبل از او در محل حاضر شده و مشغول برنامه ریزی برای آن روز، تلفن زدن و تنظیم قرارهای ملاقات بودند. باب همچنین متوجه شد که فروشنده های رده پایین دیر در محل کار حاضر می شوند، قهوه می نوشند، روزنامه می خوانند و برای تلفن نزدن بهانه تراشی می کنند.

باب از یک فروشنده دیگر پرسید که او برای روزش چطور برنامه ریزی می کند و او برنامه مدیریت زمان خودش را به باب نشان داد. بنابراین باب هم شروع به برنامه ریزی و سازماندهی روزهایش به روش فروشنده های برتر کرد. باب با الگو قرار دادن فروشنده های برتر و تقلید از آنها در هر زمان ممکن توانست قرار ملاقات های بیشتری با مشتری ها تنظیم کند، مشتری های احتمالی بیشتری را ببیند و فروش های بیشتری انجام دهد.

طی شش ماه او هم به یکی از فروشنده های برتر آن شرکت تبدیل شد. دیگر فروشنده های برتر او را برای نوشیدن قهوه و صرف ناهار دعوت می کردند. او به جای اینکه یک فروشنده عادی باقی بماند به یکی از آنها تبدیل شد. سال بعد باب به کنفرانس ملی فروش رفت و در آنجا تعداد بسیار زیادی از فروشنده های برتر سراسر کشور را ملاقات کرد. او به دنبال آنها رفت و از آنها خواست که توصیه هایی به او بکنند. باب از آنها می پرسید که خواندن چه کتاب هایی را توصیه می کنند؟ گوش دادن به کدام برنامه های صوتی را پیشنهاد می کنند؟ در چه سمینارهایی شرکت کرده اند؟ چه استراتژی هایی پیدا کرده اند که بیشترین تاثیر مثبت را در فروش داشته است؟ راز موفقیت او این بود

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar