IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
راه های رسیدن به سلامتی

بهانه بی بهانه : راه های رسیدن به سلامتی

بهانه بی بهانه : راه های رسیدن به سلامتی

برای داشتن وزن مناسب باید به طور مرتب از انضباط فردی و قدرت اراده تان استفاده کنید تا وزن تان را به اندازه مناسب برسانید و سپس تا آخر عمر آن را حفظ کنید. اما پاداش این کار بزرگ است. اگر وزن تان مناسب باشد ظاهرتان خوب می شود، احساس خوبی پیدا می کنید و بیشتر احساس مثبت بودن می کنید و حس می کنید که کنترل زندگی خود را به دست گرفته اید.

بنجامین فرانکلین می گوید: «بخورید تا بتوانید زندگی کنید برای خوردن زندگی نکنید.» بر اساس مطالعه ای که در مورد ورزشکاران المپیک از بیش از ۱۲۰ کشور جهان انجام شد سه عامل مشترک رژیم غذایی این ورزشکاران عبارتند از:

۱. پروتئین گوشت کم چرب

۲. انواع مختلف میوه و سبزیجات 

٣. مقدار زیادی آب، حدود هشت لیوان در روز

مهم ترین تمرین برای داشتن عمر طولانی تمرینات ایروبیک است. در این ورزش سه بار در هفته هر بار به مدت نیم الی یک ساعت ضربان قلب خود را با انجام تمرینات ایروبیک بالا می برید. شما می توانید با انجام پیاده روی سریع، دویدن، دوچرخه سواری، شنا یا شرکت در مسابقات اسکی نیز همین کار را بکنید. متخصصین تمرینات ورزشی مشخص کرده اند که «اثر تمرین» با انجام بیست و پنج دقیقه تمرین شدید ظاهر می شود. در این زمان مغز شما ایندورفین ترشح می کند که به شما حس وجد و شادی می دهد که به آن «سرخوشی دونده» نیز گفته می شود. این داروی طبیعی که توسط بدن شما تولید می شود می تواند به شکل مثبتی اعتیاد آور باشد. افرادی که عادت ورزش کردن مداوم و انجام تمرینات سخت را در خود پرورش می دهند متوجه می شوند که انجام این تمرینات با گذشت زمان راحت و راحت تر می شود. این افراد مشتاقانه منتظر حس شور و شوقی هستند که در نتیجه انجام تمرینات ورزشی به آنها دست می دهد.

این خیلی مهم است. بیشتر از ۶۰ درصد بزرگسالان به اندازه کافی نمی خوابند. آنها دچار چیزی هستند که به آن کمبود خواب می گویند. آنها کمی دیر به رخت خواب می روند، بد می خوابند، کمی زود از خواب بیدار می شوند و در تمام طول روز گیج و سردرگم هستند. این پدیده کم خوابی موجب عملکرد ضعیف، اشتباهات بیشتر، تصادفات صنعتی، تصادفات جاده ای، بدخلقی، مشکلات شخصیتی و دیگر سختی ها می شود. اگر زندگی و شغل نرمالی دارید باید هر شب حدود هشت ساعت بخوابید.

اگر در حالیکه به هشت ساعت خواب نیاز دارید فقط شش یا هفت ساعت بخوابید کم کم دچار «کسر خواب» می شوید. در آخرین روزهای کاری وقتی صبح از خواب بیدار می شوید اولین چیزی که به آن فکر می کنید این است که کی می توانید مجددا بخوابید. اگر زمانی که از خواب بیدار می شوید به خوابیدن فکر می کنید معلوم می شود که به اندازه کافی نخوابیده اید. علاوه بر هشت ساعت خواب شبانه باید به طور مرتب نیز استراحت کنید. هم در آخر هفته ها و هم در تعطیلات. وقتی به سر کار نمی روید به باطری های ذهن و عواطف خود اجازه می دهید که مجددا شارژ شوند. بعد از یک استراحت دو الی سه روزه در آخر هفته وقتی به سر کار می روید به اندازه کافی استراحت کرده اید و آماده اید که به بهترین شکل ممکن عمل کنید.

شاید این از همه مهم تر باشد. ویژگی ای که بیش از هر ویژگی دیگری می تواند سلامتی، شادی و برخورداری از یک عمر طولانی را برایتان تضمین کند «خوش بینی» است. اگر در مورد خودتان و زندگی تان خوش بین باشید وضعیت سلامتی تان نیز در هر حوزهای بهتر می شود. افرادی که مثبت و خوش بین هستند اغلب سیستم ایمنی قوی تری دارند و در نتیجه کمتر بیمار می شوند. این افراد به ندرت دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا می شوند. آنها پس از انجام کارهای سخت یا بعد از اینکه دچار خستگی می شوند خیلی زود به حالت اول بر می گردند. یک فرد خوش بین در برابر بسیاری از بیماری هایی که افراد عادی دچارشان می شوند از یک «سپر» درونی برخوردار است.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar