ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۱۱
340 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : راه های رسیدن به سلامتی

  • وزن مناسب:

برای داشتن وزن مناسب باید به طور مرتب از انضباط فردی و قدرت اراده تان استفاده کنید تا وزن تان را به اندازه مناسب برسانید و سپس تا آخر عمر آن را حفظ کنید. اما پاداش این کار بزرگ است. اگر وزن تان مناسب باشد ظاهرتان خوب می شود، احساس خوبی پیدا می کنید و بیشتر احساس مثبت بودن می کنید و حس می کنید که کنترل زندگی خود را به دست گرفته اید.

  • رژیم غذایی مناسب:

بنجامین فرانکلین می گوید: «بخورید تا بتوانید زندگی کنید برای خوردن زندگی نکنید.» بر اساس مطالعه ای که در مورد ورزشکاران المپیک از بیش از ۱۲۰ کشور جهان انجام شد سه عامل مشترک رژیم غذایی این ورزشکاران عبارتند از:

۱. پروتئین گوشت کم چرب

۲. انواع مختلف میوه و سبزیجات 

٣. مقدار زیادی آب، حدود هشت لیوان در روز

  • انجام تمرینات ورزشی مناسب:

مهم ترین تمرین برای داشتن عمر طولانی تمرینات ایروبیک است. در این ورزش سه بار در هفته هر بار به مدت نیم الی یک ساعت ضربان قلب خود را با انجام تمرینات ایروبیک بالا می برید. شما می توانید با انجام پیاده روی سریع، دویدن، دوچرخه سواری، شنا یا شرکت در مسابقات اسکی نیز همین کار را بکنید. متخصصین تمرینات ورزشی مشخص کرده اند که «اثر تمرین» با انجام بیست و پنج دقیقه تمرین شدید ظاهر می شود. در این زمان مغز شما ایندورفین ترشح می کند که به شما حس وجد و شادی می دهد که به آن «سرخوشی دونده» نیز گفته می شود. این داروی طبیعی که توسط بدن شما تولید می شود می تواند به شکل مثبتی اعتیاد آور باشد. افرادی که عادت ورزش کردن مداوم و انجام تمرینات سخت را در خود پرورش می دهند متوجه می شوند که انجام این تمرینات با گذشت زمان راحت و راحت تر می شود. این افراد مشتاقانه منتظر حس شور و شوقی هستند که در نتیجه انجام تمرینات ورزشی به آنها دست می دهد.

  • استراحت مناسب:

این خیلی مهم است. بیشتر از ۶۰ درصد بزرگسالان به اندازه کافی نمی خوابند. آنها دچار چیزی هستند که به آن کمبود خواب می گویند. آنها کمی دیر به رخت خواب می روند، بد می خوابند، کمی زود از خواب بیدار می شوند و در تمام طول روز گیج و سردرگم هستند. این پدیده کم خوابی موجب عملکرد ضعیف، اشتباهات بیشتر، تصادفات صنعتی، تصادفات جاده ای، بدخلقی، مشکلات شخصیتی و دیگر سختی ها می شود. اگر زندگی و شغل نرمالی دارید باید هر شب حدود هشت ساعت بخوابید.

اگر در حالیکه به هشت ساعت خواب نیاز دارید فقط شش یا هفت ساعت بخوابید کم کم دچار «کسر خواب» می شوید. در آخرین روزهای کاری وقتی صبح از خواب بیدار می شوید اولین چیزی که به آن فکر می کنید این است که کی می توانید مجددا بخوابید. اگر زمانی که از خواب بیدار می شوید به خوابیدن فکر می کنید معلوم می شود که به اندازه کافی نخوابیده اید. علاوه بر هشت ساعت خواب شبانه باید به طور مرتب نیز استراحت کنید. هم در آخر هفته ها و هم در تعطیلات. وقتی به سر کار نمی روید به باطری های ذهن و عواطف خود اجازه می دهید که مجددا شارژ شوند. بعد از یک استراحت دو الی سه روزه در آخر هفته وقتی به سر کار می روید به اندازه کافی استراحت کرده اید و آماده اید که به بهترین شکل ممکن عمل کنید.

  • رویکرد مناسب:

شاید این از همه مهم تر باشد. ویژگی ای که بیش از هر ویژگی دیگری می تواند سلامتی، شادی و برخورداری از یک عمر طولانی را برایتان تضمین کند «خوش بینی» است. اگر در مورد خودتان و زندگی تان خوش بین باشید وضعیت سلامتی تان نیز در هر حوزهای بهتر می شود. افرادی که مثبت و خوش بین هستند اغلب سیستم ایمنی قوی تری دارند و در نتیجه کمتر بیمار می شوند. این افراد به ندرت دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا می شوند. آنها پس از انجام کارهای سخت یا بعد از اینکه دچار خستگی می شوند خیلی زود به حالت اول بر می گردند. یک فرد خوش بین در برابر بسیاری از بیماری هایی که افراد عادی دچارشان می شوند از یک «سپر» درونی برخوردار است.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *