لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۴
208 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : اهمیت زمان بسیار است

یک بار رئیسم از من خواست به ریو دژانیرو بروم تا کار های مربوط به نوسازی ملکی را که شرکت در حال خرید آن بود انجام بدهم. به من گفت که می توانم چند هفته دیگر این کار را انجام بدهم. اما من صبح روز بعد به آن جا رفتم. مستقیما به سراغ وکیلی رفتم که کار های مربوط به معامله را انجام می داد و بعد از آن به سراغ مهندسی رفتم که مسئول کار های نوسازی بود.

فورا متوجه شدم که یک جای مسئله خرید آن زمین واقعا مشکل دارد. نمی دانستم مشکل کجاست. اما به سراغ افراد مختلف رفتم، از آن ها سوال پرسیدم و اطلاعاتی را جمع آوری کردم. در نهایت چند ساعت قبل از این که این معامله دو میلیون دلاری صورت بگیرد و پول پرداخت شود متوجه شدم قرار است زمینی را به ما بفروشند که هیچ آبی ندارد و بنابراین قابل توسعه و نوسازی نیست.

به دلیل قوانین پیچیده ای که وجود داشت و قوانین ساحل نشینی (یعنی حقوق مربوط به آب) آن ملک یک قطعه زمین بی ارزش محسوب می شد که تا صد سال دیگر هم قابل توسعه نبود. اگر این خرید را انجام می دادیم دو میلیون دلار از دست می دادیم. من فورا معامله را متوقف کردم. از وکیل درخواست کردم یک چک به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار که به او داده شده بود برایم بنویسد و با هواپیما به خانه برگشتم تا ماجرا را برای رئیسم تعریف کنم. همان طور که می توانید تصور کنید رئیسم از کاری که انجام داده بودم بسیار خوشحال شد.

نتیجه ای بزرگ

از آن روز به بعد مسئولیت های بیشتر و بیشتری به من واگذار شد. در طی سال بعد مسئولیت سه بخش از شرکت و ۴۲ کارمند در سه شهر بر عهده من قرار گرفت. بعدا متوجه شدم که رئیسم بیشتر از هر کس دیگری که تا آن زمان برایش کار کرده بود به من پول می داد. و همه این کارها را براساس نتایج و سود آوری انجام می داد. به همین دلیل است که وقتی مردم از من می پرسند چطور از طریق تلاش واقعی در تجارت موفق شوند من همین توصیه را به آن ها می کنم:

هر کاری که رئیس تان به شما می دهد سریع و خوب انجام بدهید. سپس بروید و درخواست کنید مسئولیت های بیشتری به شما ارجاع داده شود.

و وقتی مسئولیت بیشتری گرفتید کار را فورا و به خوبی انجام دهید تا زمانی که به عنوان فردی که کار ها را سریع انجام می دهد شهرت پیدا کنید. این بیش تر از هر شهرت دیگری که می توانید کسب کنید به شما کمک می کند تا در کارتان پیشرفت کنید.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات