لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۲۶
200 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : ۷ راه برای احساس اهمیت کردن (۱)

کلید برقراری ارتباط عالی با دیگران بسیار ساده است: کاری کنید که حس کنند مهم هستند. به اندازه ای که بتوانید کاری کنید که دیگران احساس مهم بودن کنند (ابتدا باید این کار را از اعضای خانواده تان شروع کنید و بعد آن را به دوستان و همکاران خود گسترش دهید) به یکی از محبوب ترین افراد در دنیا تبدیل می شوید. برای اینکه دیگران احساس مهم بودن بکنند هفت راه وجود دارد. اینها تمرین های ساده ای هستند که می توانید با تکرار، آنها را بیاموزید.

  •  مردم را همان طور که هستند بپذیرید

یکی از عمیق ترین نیازهای طبیعت بشر این است که دیگران بدون اینکه در موردشان قضاوتی بکنند، آن ها را ارزیابی کنند یا مورد انتقاد قرار بدهند آن ها را بپذیرند. روانشناسان به این رفتار، «توجه مثبت و بی قید و شرط» می گویند. و این زمانی اتفاق می افتد که شما به طور کامل و بدون خودداری فرد دیگری را دقیقا همان طور که هست بپذیرید. از آنجایی که اکثر مردم انتقاد جو هستند و مدام در مورد دیگران قضاوت می کنند اگر به صورت بی قید و شرط توسط دیگران پذیرفته شوند عزت نفس شان بالا می رود، خود انگاره شان تقویت می شود و در مورد خودش احساس خوبی پیدا می کند.

در فیلم «خاطرات بریگت جونز» کل تمرکز فیلم روی این مسئله است که بریگیت توانسته است مردی را پیدا کند که او را «همان طور که هست دوست داشته باشد. و این به عنوان یک مسئله فوق العاده نشان داده می شود. و همه دوستانش از اینکه می بینند یک نفر توانسته است با دیگری رابطه ای برقرار کند که در آن بدون قید و شرط پذیرفته شود تعجب کرده اند.”

وقتی به دیگران نگاه می کنید و خالصانه لبخند می زنید، در مورد خودشان احساس بهتری پیدا می کنند. عزت نفس شان بالا می رود و بیشتر احساس ارزشمندی و مهم بودن می کنند. وقتی دیگر در مورد خودتان و اثری که روی دیگران می گذارید فکر نکنید و در عوض درباره دیگران و اثری که آنها روی شما می گذارند فکر کنید احساس آرامش می کنید. یک نفس عمیق می کشید و وقتی در خانه یا محل کارتان مردم را می بینید به آنها لبخند می زنید و با آنها احوال پرسی می کنید. این یکی از موثر ترین کارهایی است که می توانید برای ایجاد عزت نفس و ایجاد رابطه با دیگران انجام بدهید. لبخند زدن به دیگران باعث می شود که آن ها احساس کنند مهم و ارزشمند هستند.

  • به دیگران نشان بدهید که تحسین شان می کنید

هر بار که کسی را به خاطر کاری که انجام داده یا حرفی که زده است تحسین می کنید عزت نفس او را بالا می برید و باعث می شوید که آن فرد احساس کند مهم است. رفتارهایی که نشان دهنده تحسین باشد از سر تکان دادن و لبخند زدن گرفته تا ارسال کارت، نامه و کادو، عزت نفس افراد را بالا برده و باعث می شود بیشتر خودشان را دوست داشته باشند. در نتیجه و بر اساس قانون تلاش غیرمستقیم آنها نیز به شما بیشتر علاقه مند خواهند شد.

ساده ترین راه برای بیان تحسین این است که فقط بگویید: «متشکرم.» کلمه «متشکرم» در هر زبانی در هر کجای دنیا عمیقا قابل درک است. من به نود و نه کشور دنیا سفر کرده ام و اولین لغاتی که سعی می کنم یاد بگیرم «متشکرم» و «لطفا» هستند. هر بار که شما از این لغات استفاده می کنید مردم شاد می شوند، لبخند می زنند و از اینکه در حضور شما باشند خوشحال می شوند. هر بار که می گویید متشکرم تقریبا یک اثر جادویی روی طرف مقابل تان می گذارید. و باعث می شود از اینکه در حضور شما است و از کمک کردن به شما احساس شادی و مهم بودن کند.

  • خوش برخورد باشید

عزیزترین افراد در هر موقعیتی آنهایی هستند که عموما با دیگران خوش برخورد و مثبت هستند. از طرف دیگر افراد اهل جر و بحث که همه چیز را زیر سوال می برند، شکایت می کنند و با دیگران مخالف هستند به ندرت در جایی عزیز به شمار می روند. اگر در زمانی که کسی حرف می زند یا عقیده اش را بیان می کند سرتان را به شکل مثبتی تکان می دهید، لبخند می زنید و با او موافقت می کنید باعث می شوید که آن فرد احساس کند باهوش، محترم، ارزشمند و مهم است. وقتی با دیگری خوش برخورد هستید حتی اگر حرفی بزند که با آن کاملا موافق نیستید باعث می شوید که آن فرد از اینکه در حضور شما است احساس خوشحالی کند.

من به عنوان یک سخنران حرفه ای هر سال با هزاران نفر ملاقات می کنم. در جلسات سخنرانی افراد نزد من می آیند و نظرات شان را در مورد مسائلی که خودم اغلب کاملا از آن ها باخبر هستم و آن ها ظاهرا اطلاعات کمی در موردشان دارند بیان می کنند. گاهی اوقات حرف های مضحکی می زنند که یا حقیقت ندارد یا اینکه منظقی پشت آن نیست. در هر مورد من لبخند می زنم و موافقت می کنم، از آن ها سوالاتی می پرسم و به ایده ها و اظهار نظرهای شان گوش می دهم. آنها در حالی از پیش من می روند که احساس می کنند گفتگوی خوبی با سخنران داشته اند و اینکه احتمالا من با آن ها موافق بوده ام. این کار هزینه ای برای من ندارد و باعث خوشحالی آن ها می شود. و باعث می شود حس کنند که مهم هستند.

ادامه ی این راهکارها را در مقاله ی آینده بررسی خواهیم کرد!

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات