لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
247 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : آینه درونی شما

خودانگاره شما مانند آینه درونی شماست. یک بخش شخصیت شما خودانگاره تان است. خودانگاره یعنی اینکه خودمان را چطور می بینیم و در مورد خودمان چه فکری می کنیم. علی الخصوص پیش از اینکه اتفاق مهمی رخ بدهد. مردم همیشه تمایل دارند هماهنگ با آنچه در درون خود می بینند در بیرون رفتار کنند.

اغلب به این «آینه درونی» گفته می شود که پیش از اینکه دست به کاری بزنیم به دقت در آن به خودمان نگاه می کنیم. وقتی در این آینه نگاه کنید و خودتان را آرام، مثبت، صادق و باشخصیت ببینید با نیرو و قدرت فردی بیشتری رفتار خواهید کرد، دیگران بیشتر به شما احترام خواهند گذاشت و حس می کنید که کنترل خود و موقعیت هایی را که در آنها قرار می گیرید در دست دارید.

علاوه بر این هرگاه به شکلی رفتار کنید که با ارزش های والایتان هم خوانی داشته باشد خودانگاره تان تقویت می شود، در مورد خودتان بهتر فکر می کنید، تصور بهتری در مورد خودتان پیدا می کنید، شادی تان بیشتر خواهد شد و از خودتان مطمئن تر می شوید. 

بخش بعدی شخصیت شما عزت نفس تان است. این بخش به احساساتی که درباره خودتان دارید یعنی همان هسته عاطفی تان مربوط می شود. عزت نفس این طور تعریف می شود: «اینکه چقدر خودتان را دوست دارید» اما معنای عزت نفس چیزی بیشتر از این است.

هرچه بیشتر خودتان را یک فرد ارزشمند و مهم بدانید مثبت تر و خوشبین تر خواهید شد. وقتی واقعا خودتان را مهم و ارزشمند بدانید با دیگران هم طوری رفتار می کنید که گویی آنها نیز مهم هستند. میزان هماهنگی خودانگاره شما که به رفتارتان شکل می دهد با خود ایده آل تان یا تصورتان در مورد بهترین کسی که می توانید باشید، تا حد زیادی عزت نفس تان را تعیین می کند. هر گاه طوری رفتار کنید که با تصورتان در مورد رفتار یک فرد فوق العاده، هماهنگ باشد تصویر فردی تان بهتر می شود و عزت نفس تان افزایش پیدا می کند.

در این صورت بیشتر خودتان را دوست خواهید داشت و احترام بیشتری برای خودتان قائل خواهید شد. و از خودتان و دیگران رضایت بیشتری پیدا خواهید کرد. هرچه خودتان را بیشتر دوست داشته باشید دیگران را بیشتر دوست خواهید داشت و در مقابل آنها نیز بیشتر شما را دوست خواهند داشت. وقتی با شخصیت و در هماهنگی با ارزش های والایتان رفتار کنید کل زندگی تان (چه درونی و چه بیرونی) را روی نردبان پیشرفت و بهبودی قرار داده اید. و در هر حوزه ای از زندگی تان مسائل بهتر و بهتر می شوند. 

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مشاوره رستوران

مثل همیشه فوق العاده . ممنون و موفق باشید