IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
منبع

برندسازی شخصی: مستقیم سر منبع اصلی بروید

برندسازی شخصی: مستقیم سر منبع اصلی بروید

یکی از ترسناک‌ترین توصیه‌های من این است که به کسی زنگ بزنید و درباره‌ی شرکتی خاص از او بپرسید. خودم اول اعتراف می‌کنم که این کار همه‌ی ترس‌های شما درباره‌ی طردشدن و همه‌ی احساس ناامنی‌تان درباره‌ی صحبت با افراد جدید را بالا می‌آورد.

به یاد داشته باشید که: همیشه بهترین راه مستقیم سر منبع اصلی رفتن، معرفی حضوری است. با در دست داشتن فهرست خواسته‌هایتان، اول از دوستان، همسایه‌ها و همکاران بپرسید، آیا کسی را در فلان شرکت می‌شناسند، یا به‌طور دقیق‌تر، شخص مورد نظرتان در آن شرکت را می‌شناسند یا نه. می‌توانید از مخاطبانتان در شبکه‌های اجتماعی هم همین را بپرسید. (در مقالات بعدی خواهم گفت چطور از برند شخصی‌تان در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.)

اگر کسی را پیدا کردید که اطلاعات مورد نیاز شما را دارد، ببینید آیا می‌تواند شما را به دیگران معرفی کند؟ اگر مایل به این کار بود، شما شانستان را در دستیابی به گفت‌وگو با شخص مورد نظر به‌طور چشمگیری بالا برده‌اید.

در کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری حاضر شوید

یکی از راه‌های مورد علاقه من برای اطلاعات گرفتن درباره‌ی مخاطب هدف، شرکت در کنفرانس‌های تخصصی یا نمایشگاه‌های تجاری است. در چنین جاهایی می‌بینید افرادی که در کسب‌وکاری مشغول‌اند همه یک جا جمع‌اند. فروشنده‌ها همیشه مشتاق‌اند با هر کسی که جلوی غرفه‌شان می‌ایستد صحبت کنند. برخی از بهترین شبکه‌سازی‌های غیررسمی در کنفرانس‌ها شکل می‌گیرند؛ چون در این موقعیت مردم مشغول کار نیستند، اغلب آماده‌ی برقراری ارتباط هستند و نامشان به سینه‌شان نصب است تا به معرفی افراد به هم کمک کند.

در کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری، جدیدترین اطلاعات توسط سخنران‌ها یا در زمان‌های استراحت و همچنین پای غرفه‌ها مطرح می‌شود. اغلب بهترین اطلاعاتی که به‌دست می‌آورید، در هنگام گفت‌وگوهای سر صبحانه یا داخل صف است. اگر در تحقیقاتی که درباره‌ی بازارهای هدفتان انجام می‌دهید فرصت حضور در یکی از این رویدادها را داشتید، یک کیسه کارت ویزیت جمع کنید و از هر فرصتی برای اطلاعات گرفتن و دیدار با مخاطبان هدف استفاده نمایید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar