ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۶
389 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: مشتریان آینده را نشانه روی کنید

پیش از این در قسمت «مشتری و محل کار آرمانی‌تان را تجسم کنید»، ویژگی‌هایی را آوردم که خودم درباره‌ی مراجع آرمانی‌ام ترجیح می‌دادم و توصیه می‌کنم شما هم همین کار را بکنید. برای پیدا کردن مخاطب هدفتان باید چند معیار خاص به آن اضافه کنید تا بتوانید دنبال جایی برای پیداکردن این نوع مخاطب‌ها بگردید. اگر مخاطب هدف شما مشتریان احتمالی هستند، باید به کمک ویژگی‌هایی مثل سبک زندگی، شغل، موقعیت جغرافیایی، میزان درآمد، جنیست، سن، باورها، نژاد و قومیت، آنها را تعریف کنید. پس از فهرست کردن ویژگی هایی که دنبالش هستید، باید ببینید کجا می توان کسانی را پیدا کنید که آن‌ها را تعریف کنید.

پس از فهرست کردن ویژگی‌هایی که دنبالش هستید، باید ببینید کجا می‌توانید کسانی را پیدا کنید که آن‌ها را دارند. تا جایی که می‌توانید اطلاعات کسب کنید تا نیم‌رخ مشتری آرمانی‌تان را تهیه کنید.

برای مثال، وکیلی را فرض کنید که در پرونده‌های نقص ساخت‌وساز تخصص دارد. او باید جست‌وجو کند تا اطلاعات زیر را به دست بیاورد:

  • چه کسی نقص در ساخت‌وساز دارد؟ این وکیل باید تصمیم بگیرد که آیا‌ می‌خواهد خودش را به کسانی معرفی کند که نقص در ساخت‌وساز را ایجاد کرده‌اند یا کسانی که نقص‌ها را بیمه می‌کنند یا نقص در ساختمان‌های مربوط به آ‌ن‌ها ایجاد شده است.
  • آیا مشتری کافی در این زمینه وجود دارد تا وکیل بیکار نماند؟ اگر نه، شاید لازم باشد دامنه‌ی جغرافیایی‌اش را گسترش دهد.
  • چه کسی می‌تواند پول بدهد؟ به عبارت دیگر، چه کسی می‌تواند از پس دستمزد وکیل برای رسیدگی به نیازهایش بربیاید؟
  • کجا می‌تواند این افراد را ببیند؟ می‌تواند بررسی کند که چه کسانی درگیر نقص ساخت‌وساز هستند و با ارزیابی گروه‌های شبکه سازی تجاری در زمینه‌ی ساخت‌وساز یا از راه دیدار با نماینده‌های بیمه با وکیل‌ها در نشست‌های

    مشترک، تدبیری بیندیشد که امکان برخورد با این افراد را پیدا کند.

با این پرسش‌ها، وکیل می‌تواند تصمیم بگیرد با شرکت‌های بیمه‌ای کار کند که در زمینه‌ی نواقص ساخت‌وساز در ایالت نوادا، برای سازندگان کازینو فعالیت می‌کنند. این، توصیف نسبتا جزئی مشتریان آرمانی آینده‌اش است!

به یاد داشته باشید که: با تعریف دقیق مخاطب هدفتان براساس تحقیقات کاملی که انجام داده‌اید، برندتان را تقویت و خودتان را از دیگران متمایز می‌کنید. به عبارت دیگر، کم کم گوشه‌ی من خودتان را پیدا می‌کنید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *