برندسازی شخصی : محل کارتان را برند کنید
گام بعدی در روند برندسازی شخصی این است که محل کارتان را برند کنید. شما چه اتاقی برای کار کردن داشته باشید و چه صرفا لوازم و تجهیزات حمل کردنی، محیط برند شما محسوب می شود و باید با برند شما هماهنگ باشد.
پس از انتخاب رنگ ها و عکس های برند شخصی تان با گنجاندن آنها در محیط کارتان باعث می شود که هماهنگی و یکپارچگی برند شما در همه جا حفظ شود و با کارهای روزانه ی شما آمیخته می شود.
رنگ بهترین ابزاری است که با آن می توانید برندتان را در محیط کار نشان دهید. به عنوان مثال اگر شخصیت جسوری دارید و رنگ قرمز را برای برند خود انتخاب کردید حتما دیواری از محیط کارتان را رنگ قرمز کنید.
با مطالعه ویژگی های شخصیتی برندتان ایده هایی به دست می آورید که می توانید از آنها در محیط کارتان استفاده کنید. اگر خود را شهروند جهانی می دانید می توانید قسمتی از محیط کار را برای نشان دادن آن اختصاص دهید و با جمع آوری المان های کشورهای مختلف، موسیقی کشورهای مختلف، خوراکی های کشور های مختلف و …. این ویژگی را در محیط کارتان نشان دهید.
اگر تمرکز برندسازی شخصی شما بر روی دانش و تخصص است حتما باید فضایی را به کتابخانه اختصاص دهید و در آن مجلات، مقالات و کتابهای خوب و جامعی را بگنجانید که نشان دهنده دانش و تخصص تان باشد. همچنین باید ببینید که چه چیزهایی مایه راحتی مراجعه کنندگان شما است و تا جایی که می توانید آنها را فراهم کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه پزشکی و سلامت کار می کنید حتما اتاق انتظار راحت و آرامی را برای بیماران در نظر بگیرید تا حس آرامش داشته باشند.
سعی کنید که دکور گرم و دلنشینی را برای مراجعه کنندگان فراهم کنید تا حس دوست داشتنی داشته باشند و معذب نباشند. باید حواستان به هوای داخل باشد که هوای مطبوعی باشد می توانید از خوشبوکننده، عود و بهترین آنها که گل طبیعی است هم استفاده کنید.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید