ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
400 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: ارزش‌هایتان را بشناسید

ارزش‌ها جریان عاطفی زندگی ما هستند. ارزش‌ها اصول پایه‌ای هستند که به زندگی ما معنا می‌دهند. ارزش یعنی مجموعه‌ای از معیارها که نگرش‌ها، انتخاب‌ها و اعمال ما را تعیین می‌کنند. با تغییر ما، ارزش‌هایمان هم تغییر می‌کنند. ارزش‌ها چیزی را نشان می‌دهند که در آن لحظه برایمان مهم است. مثلا به‌نظرم اگر رک‌بودن برای شما ارزش باشد و برای همسرتان هم همین‌طور، ولی او ملاحظه نداشته باشد، ممکن است شما تغییر کنید و به سیاستمداری، ارزش بیشتری بدهید.

ارزش‌ها به ما کمک می‌کنند احساس کنیم در زندگی‌مان هدف و جهت داریم. ارزش‌ها مثل راهنما عمل می‌کنند و کمک می‌کنند انتخاب‌های زندگی‌مان را ارزیابی کنیم.

سریع‌ترین را برای تعیین اینکه آیا ارزش‌هایتان زیر پا گذاشته شده‌اند یا نه، این است که ببینید تا حالا سر چه چیزهایی خشمگین شده‌اید. فکر کنید چه زمانی حس می‌کردید چیزی سر جایش نیست، آیا کسی از خط قرمز شما عبور کرده و کاری کرده که با ارزش‌هایتان سازگار نبوده است؟

عمیق‌ترین ارزش‌های شما، یعنی ارزش‌هایی که اغلب مدت بیشتری به آن‌ها پایبند می‌مانید، ارزش‌های باطنی شما هستند. ارزش‌های باطنی خودشان هدف هستند، مثل خوش‌بختی، یا درستکاری. این‌ها اصولی هستند که به زندگی شما جهت می‌دهند.

ارزش‌ها ما را به پیش می‌رانند و کمک می‌کنند به زندگی‌مان متعهد باشیم. اغلب دلیل نارضایتی مردم از کارشان این است که دیگر ارزش‌هایشان با کارشان سازگار نیست. وقتی دارید برند شخصی می‌سازید، باید از ارزش‌های اساسی‌تان باخبر باشید؛ چون هسته‌ی اصلی وجودتان را تشکیل می‌دهند.

شما می‌توانید به همراه دوستان خود جمع شوید ویک تمرین عالی انجام دهید، به این شکل که: هر فرد ده ارزش برتر خودش را در ده برگه جداگانه می‌نویسد. در هر دور بازی، هر بازیکن باید با توجه به اینکه کدام ارزش‌ها برایش اولویت دارند، یکی از این برگه‌ها را دور بیندازد. در نهایت، هر نفر فقط یک برگه خواهد داشت که مهمترین ارزشش روی آن نوشته شده است. این تمرین بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین اگر حالش را دارید، با یکی دو نفر از دوستانتان این بازی را انجام دهید.

حتی اگر این تمرین را با هیچ‌کس انجام نمی‌دهید، برای پیداکردن ده ارزش برترتان وقت بگذارید. اول همه ارزش‌هایی را مشخص کنید که احساس می‌کنید به شما تعلق دارد. بعد، ده موردی را که از همه‌ مهم‌تر است انتخاب کنید. آن‌ها را بنویسید، چون وقتی در ادامه‌ی مقالات دارید بیانیه‌ی ماموریت خودتان را تهیه می‌کنید یا وقتی در آینده قرار است بیانیه‌ی برند شخصی‌تان را بنویسید، به آن نیاز پیدا می‌کنید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *