ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۷
366 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی : رنگ مناسب خودتان را انتخاب کنید

شما می خواهید یک برند شوید پس باید رنگ مناسب خودتان را انتخاب کنید. شما می توانید از رنگ مورد علاقه تان برای بازاریابی استفاده کنید. بعد از آنکه رنگ مناسب برندتان را انتخاب کردید بهتر است که آن را در همه جا استفاده کنید مثل : کارت ویزیت، ماگ یا هدایای تبلیغاتی، پوشه فایل، لوازم التحریر، رنگ دیوار محل کار، لباس و یا لوازم تزئینی.

برای انتخاب رنگ برند باید به این نکته توجه داشت که رنگ ها معنی دارند پس باید با توجه به معنی آنها رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. فراموش نکنید که رنگ برند شما نشان دهنده ی شخصیت شما و این که به چه عنوانی می خواهید شناخته شوید، است. پس بهتر است که با معنای رنگ ها آشنا شوید.

  • آبی: هوش، خرد، درستکاری، رهبری، اقتدار، حقیقت، صلح، اعتماد به نفس، امید، شفافیت، ارتباط.
  • فیروزه ای: آرامش، ایجاد اعتماد به نفس، همدلی، خرد.
  • سبز: رشد، تولد دوباره، طبیعت، خوش بینی، بهار، تحول، باروری، آرام سازی، جوانی، خوش شانسی، التیام، محیط زیست، رفاه، ایمنی.
  • زرد: آفتاب، لذت، سرگرمی، خوشبختی، شعور، احتیاط، هشدار، خلاقیت، نور، استقلال، خود انگیزشی.
  • گلبهی: کاهش استرس و تنش، ایجاد ملایمت.
  • نارنجی: انرژی خوش بینی، اشتیاق، قاطعیت، تشویق، شوخ طبعی، خودمانی، موفقیت، رقابت، نیرو، سازندگی، استحکام.
  • قرمز: قدرت، توجه، عشق، پویای، انرژی، آرزو، عمل، شور و عشق، قاطعیت، شجاعت، نیروی زندگی، انگیزه، اشتیاق.
  • صورتی: عشق، گرمی، دوستی، بچه، عاطفه، زنانگی، لطافت.
  • بنفش: اشرافی، معنویت، اسرارآمیز، الهام، ثروت، بصیرت، رمز و راز، جادو، کرامت، جاه طلبی.
  • قهوه ای: محکم، پایدار، زمینی، مرتبط با طبیعت، منظم، صاف و ساده، غیر تجملاتی.
  • مشکی: حمایتگر، قوی، تجملاتی، کناره گیری.
  • طلایی: ثروتمندی، دارایی، شهرت، دانش، خورشید.
  • برنزی: قدرت، خرد، ثروت، جذب افراد مناسب در کسب و کار.
  • نقره ای: اسرار آمیز، بصیرت، صلح، ماه.
  • خاکستری:برازنده، کلاسیک، خنثی، جا افتاده.
  • سفید: خلوص، تمیزی، روحانیت، گشودگی، راستی، پالایش.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *