IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
برندسازی شخصی

برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (3)

برندسازی شخصی : داستان خود را بنویسید (۳)

یکی از راه های ایجاد اعتماد، داستان گفتن است. داستان گفتن، این اجازه را به شنونده ها می دهد که خودشان تصمیم بگیرند که آیا می خواهند به شما و برندی که معرفی می کنید اعتماد کنند یا نه! برای ایجاد اعتماد باید بدانید که چطور از خودتان تعریف کنید.

چه کسی هستید؟ این داستان حتماً نباید بسیار شخصی باشد، ولی باید ارزش های شما را نشان دهد. داستان شما باید نشان دهنده ی توانایی های شما در تشخیص نقاط قوت و ضعف خودتان باشد.

چرا دارید این داستان را تعریف می کنید؟ این نوع داستان به مخاطبانتان اطمینان می دهد که نیت شما خوب است، پیوند بین شما را بیشتر می کند. دلیل تعریف کردن آن را برای این افراد خاص در زمان خاص برایشان روشن می کند.

چشم انداز شما چه ارتباطی با چشم انداز مخاطبتان دارد؟ شما با تعریف کردن داستان، افکار خود را درباره ی آنچه که شدنی است را مطرح می کنید و به طریقی آن را به آنچه که مخاطبتان می خواهد شدنی شود ربط می دهید.

چه چیزهایی برایتان ارزش دارد؟ داستان گفتن، به مخاطبان شما کمک می کند تا با ارزش ها و باورهای شما و نقش آنها در زندگی روزمره تان شما آشنا شوند.

شایعه نوعی داستان گویی درباره دیگران است که اصولاً به بدگویی در مورد دیگران می پردازد. در شایعات از همان عناصر اصلی داستان استفاده می شود تا باور پذیر باشد. شایعات و بدگویی تاثیر منفی بر روی برندتان می گذارد، شهرت و اعتبار همه ی کسانی که در آن دخیل هستند را زیر سوال می برد.

به همین دلیل باید با دیگران ارتباط خوب و عمیقی داشته باشید و شبکه سازی تان را گسترده کنید، سعی کنید در این ارتباطات تصویر خوبی از خود و برندتان بسازید تا از شایعات و بدگویی ها در امان باشید. هنگامی که شما جایگاه خود را به درستی در ذهن ها ثبت کرده باشید کمتر کسی اجازه ی شایعه سازی و بدگویی در مورد شما و برندتان را به خود می دهد، حتی اگر این کار را هم انجام دهد با عکس العملی از جانب دیگران رو به رو می شود که نشان دهنده ی نپذیرفتن صحبتهای اوست.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar