IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
برندسازی شخصی

برندسازی شخصی : برندتان را به دنیا نشان دهید

برندسازی شخصی : برندتان را به دنیا نشان دهید

ممکن است که فکر کنید خیلی خوب ارتباط برقرار می کنید چون خودتان متوجه می شوید که چه می گویید، ولی واقعیت این است که بیشتر مردم ارتباط خوبی ندارند. در موقعیت های رو در رو کاملا به گفته های یکدیگر گوش نمی دهند، به پیام های غیر کلامی و زبان بدن طرف مقابل توجه نمی کنند، به همین دلیل ممکن است که پیام مخاطب را واضح و درست دریافت نکنند. در مکاتبات که صدا و تصویر نداریم برقراری ارتباط به مراتب مشکل تر است. به همین جهت می خواهیم اطلاعاتی را به شما دهیم که بتوانید در نوشتن نامه یا رزومه،یا ارائه مقاله و سخنرانی پیامی یکدست را انتقال دهید.

خودتان را برای موفقیت آماده کنید: جستجوی کار با برند

می خواهیم بگوییم که چطور از ابزار ارتباطی یرای پیدا کردن کار استفاده کنید. برندسازی شخصی وجه تمایز شما را پررنگ تر می کند، و کمک می کند که مدارکتان بیش از یک سری اطلاعات صرف باشد. هدف این است که با نوشتن رزومه،نامه یا بیوگرافی داستان برندتان را تعریف کنید و مخاطب هدفتان را با شخصیت و مهارتتان جذب کنید.

کلی ولش kelly welech که خودش استراتژیست برندسازی شغلی است نکاتی را برای ایجاد مدارک برند پیشنهاد می دهد که شامل:

با رعایت این نکات در رزومه،نامه و یا هر مکاتبه ی دیگر می توانید پیام تان را به درستی انتقال دهید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar
عباس طاهری
Guest
عباس طاهری

از شما سپاسگذارم که مطاب بسیار کاربردی در خصوص برندسازی شخصی مطرح کردید

a.nahvi
Member
a.nahvi

ممنون از همراهی شما