ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
404 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی : برای موفقیت تان برنامه ریزی کنید

به شما پیشنهاد می کنم جدول زمانی تدارک ببیننید تا برندتان را عملی کنید. همان طور که در سری مقالات برندسازی شخصی توضیح دادیم، اغلب موفق ترین افراد جهان کسانی هستند که پیشاپیش برای خودشان هدف تعیین می کنند و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. هیچ شخص موفقی را پیدا نمی کنید که بدون برنامه ریزی عمل کرده باشد و موفقیتش خود به خود اتفاق افتاده باشد.

وقت صحبت از عمومی کردن برند شخصی می شود، اولین گام هایتان را در تقویم مشخص کنید. برای انجام هر مرحله تاریخی را تعیین کنید و به آن متعهد باشید. پایبند بودن بر روی برنامه ای که مشخص  کرده اید بسیار مهم است یکی از دلایل رسیدن به موفقیت داشتن پشتکار و رویه ی منظم است، اختصاص وقت و تمرکز بر روی این کار باعث می شود که برندتان دچار رکود نشود و در عوض سرعت تان بیشتر شود. پیشنهاد می شود که دست کم یک ساعت در هفته را برای کار بر روی برندتان وقت اختصاص دهید. برخی از اولین گام هایی که می توانید در تقویم تان علامت بزنید عبارت هستند از:

  • فهرستی از مواردی که می خواهید به آنها برسید را تهیه کنید و کارهای لازم برای رسیدن به آنها را مشخص کنید.
  • اهدافتان را بازبینی کنید و هدف های شخصی تان را برای به بازار ارائه کردن برند شخصی تان مشخص کنید.اهداف شخصی می توانند مثل: تبدیل شدن به مدیری برجسته، بهبود در روابط با مشتریان، شناخته شدن به عنوان فردی خلاق و نوآور در صنعتی که وارد آن شدید و… باشد.
  • اهداف بلند مدت را به اهداف کوچک تر تقسیم کنید تا دچار دلزدگی و نا امیدی نشوید.
  • بیانیه و وعده ی ویژه تان را بنویسید.
  • برند شخصی تان را به شکلی اولیه و در مقیاس کوچک اجرا کنید.

می توانید لیستی مشابه پیشنهادات ما تهیه و زمان مشخصی را برای آنها تعیین کنید ولی سعی کنید از برنامه ریزی های کلی دوری کنید، زیرا رسیدن به آنها مشمول زمان زیادی می شود و ممکن است که انگیزه ی شما از بین برود و شما از ادامه ی راه منصرف شوید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *