ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۰
345 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: با بازار هدف هماهنگ شوید

پس از این که بازار هدف خود را تعیین و درباره‌اش تحقیق کردید، باید مطمئن شوید که اقدامات‌تان با نیازهای مخاطبتان تناسب دارد. به‌عبارت‌دیگر، باید به برندی که از اول شما را به اینجا کشاند، پایبند بمانید. در این مقاله توصیه‌هایی برای انجام این کار برایتان آورده‌ام.

ویژگی‌های روان‌شناختی و جمعیت‌شناختی بازار را در نظر بگیرید

هنگام تحقیق درباره‌مخاطب هدفتان، اطلاعاتی به‌دست می‌آورید که در دو دسته می‌گنجد:

  • جمعیت‌شناختی: ویژگی‌های آماری جمعیت، از جمله جنسیت، نژاد و قومیت، سن، ناتوانی، جابه‌جایی، صاحب‌خانه بودن، وضعیت شغلی و حتی موقعیت مکانی در این دسته قرار می‌گیرند.
  • روان‌شناختی: سبک زندگی مشتریان را در نظر بگیرید تا نیم‌رخی از علائق، نفرت‌ها، فعالیت‌ها، گرایشات، و عقاید به‌دست آورید.

مخاطب هدف زمانی با شما تناسب دارد که هم از نظر ویژگی‌های جمعیت شناختی و هم روان‌شناختی با هدف‌های شما جور باشد. به‌هیچ‌وجه از پیگیری چنین مخاطبی دست نکشید.

فرض کنید دندانپزشکی هستید که می‌خواهید نزدیک انجمن بازنشستگان مطب بزنید. پی می‌برید که اغلب افراد آنجا بالای ۷۰ سال دارند، ۶۴ درصد زن هستند که ۴۰ درصدشان رانندگی نمی‌کنند. بزرگ‌ترین گروه اجتماعی آن‌ها، باشگاه بافتنی است. بر پایه‌ی این اطلاعات، شما قرار نیست برای این گروه از راه اینترنت بازاریابی کنید و نباید در هیچ‌کدام از مطالب بازاریابی‌تان لحن مردسالارانه داشته باشید. شاید به‌جایش بتوانید پیشنهادات اولیه را به‌صورت کارت‌پستال‌های کوچک متصل به کلاف‌های کاموا در رویدادهای مربوط به باشگاه بافتنی به دست آن‌ها برسانید. حتی می‌توانید ون تدارک ببینید که آن‌ها را رایگان به مطبتان برساند.

جان کلام: مخاطبانتان را فراموش نکنید. شناختن مخاطب به شما این امکان را می‌دهد که نیازهای آن‌ها را به بهترین شکل برآورده کنید و برند شخصی‌تان را برای کسانی که می‌خواهند درباره‌ی شما بدانند، پررنگ‌تر کنید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید و نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید ….

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.