IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
استراتژی ارتباطی

برندسازی شخصی : استراتژی ارتباطی

برندسازی شخصی : استراتژی ارتباطی

برای اینکه بتوانید برندتان را به بهترین شکل معرفی کنید، باید ایده های ارتباطی ذهن تان را سازمان دهی کنید تا بتوانید بهترین راه را برای دست یابی به مخاطب هدف تان پیدا کنید.

برای تعیین بهترین راه ابتدا باید تعیین کنید که مخاطب هدف تان چه کسانی هستند. باید برندشخصی تان را به مخاطب هدف تان که ممکن است همکاران،مشتریان احتمالی یا حتی رقیب خود باشد، بشناسانید. وقتی که شما دقیقا متوجه شدید که با چه کسانی قرار است ارتباط برقرار کنید، می توانید استراتژی ارتباطی خود را تعیین کنید.

تهیه ی چرخ ارتباطی می تواند به شما کمک کند تا زمینه را برای استراتژی ارتباطی تان مهیا کنید. در اینجا باید محتوایی را که در آن تخصص دارید شناسایی کنید و ببینید که چه طور می توانید آن را به مخاطبانتان معرفی کنید.

برای ایجاد چرخ ارتباطتان باید مشخص کنید که ارتباط مربوط به برند شخصی تان در کدام حوزه ی تخصصی تان قرار دارد. موضوعی که در آن تخصص دارید و می خواهید در مورد آن محتوا تولید کنید تا با آن چرخ ارتباطی تان را تشکیل دهید همان دانش تخصصی شما است.

بعد از آنکه تصمیم گرفتید در مورد چه موضوعی می خواهید محتوا تولید کنید باید تصمیم بگیرید که از چه طریقی می خواهید آن را به مخاطبان خود معرفی کنید. از راههای مختلفی می توانید این کار را انجام دهید:

در مورد این راهها به صورت مفصل در مقالات قبلی توضیح داده شده است.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar