ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
389 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی : اخبار شخصی تان را نشر دهید

به منظور انجام این کار، خبری را درمورد رویداد و موقعیتی که می خواهید تبلیغ کنید را به دست خبرنگاران می رسانید و آنان را ترغیب می کنید تا در مورد آن بنویسند. نشر خبر شخصی می تواند در مورد انتشار کتاب جدیدتان یا محتوای تولید شده ی پر بازدید در وبلاگ تان و یا اطلاعات مربوط به کارگاهی که قصد برگزاری آن را دارید باشد.

کاری را انجام دهید که ارزش نشر خبر را داشته باشد و به نوشتن خبر و نشر دادن آن برای برندتان فکر کنید. برلی نوشتن خبرنامه باید چارچوب اصلی آن را رعایت کنید:

از نوشتن سر صفحه آغاز کنید: سر صفحه بهتر است شامل اطلاعات دسترسی و مهم  مثل: انتشار فوری، تماس، مشخصات فردی، نام شرکت، شماره تلفن، فکس، آدرس ایمیل، آدرس وب سایت و از این دسته اطلاعات باشد.

عنوان را بنویسید: عنوان باید کوتاه و در یک جمله بیان شود. باید توجه داشته باشید که عنوان تان به اندازه ی کافی جذاب باشد.

یک پاراگراف مقدمه ی قوی بنویسید: این پاراگراف است که باید توجه خواننده را جلب کند و مرتبط ترین اطلاعات را باید در بر داشته باشد: کی، کجا، چه کسی، چه چیزی، چرا باید در این پاراگراف معلوم باشد. باید به گونه ای این پاراگراف را بنویسید که خلاصه ای از خبر شما باشد به شکلی که انگار خواننده فقط قرار است این قسمت را بخواند. پاراگراف مقدمه ی شما مانند قلابی است که خواننده را گیر می اندازد.

متن اصلی خبرتان را بنوسید: پارگراف های بعدی اطلاعات جزئی تری را می گوید، درواقع توضیح پاراگراف مقدمه است.

یادتان باشد شما دارید خبر می نویسید که توجه رسانه ها را جلب کند بنابراین از درستی آن مطمئن باشید.

پارگراف پایانی را هم به گونه ای بنویسید که نکته ی اصلی خبرتان را بازگو کند.

برای نوشتن خبرنامه رعایت این جارچوب الزامی است و بهتر است نکات زیر را هم در نظر بگیرید:

  • از زبان سوم شخص بنویسید.
  • ازآمار و ارقام استفاده کنید.
  • از فرضیات و وعده های پوچ دوری کنید.
  • خبر را برای سایت های آزاد بفرستید.
  • مختصر و مفید بنویسید و سعی کنید که متن آن بیش از ۵۰۰ کلمه نشود.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *