لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۰۵
1,257 بازدید
۱۵ دیدگاه
اشتراک گذاری

با همکاران خود بحث کنیم!

اساس و محور فنون آموزش گروهی، بحث و گفتگوی افراد سازمان در یک زمینۀ خاص(مثل یک مشکلی که سازمان با آن مواجه شده و نظایر آن) است. مشارکت در بحث گروهی و تجزیه و تحلیل گروهی یک رویداد(مشکل یا موقعیت) ویژه باعث می‌شود مهارت افراد گروه در تجزیه و تحلیل مشکلات و یافتن راه‌حلهای مناسب، افزایش یابد.

برای شکل‌گیری چنین فضایی می‌توان از پیشنهادهای زیر استفاده کرد:

تماشای فیلم آموزشی به صورت گروهی:

وقتی افراد به صورت گروهی به تماشای ویدئو می‌نشینند تبادلات بسیاری با یکدیگر انجام می‌دهند. در پایان فیلم نظرات خود را اضافه می‌کنند و نقد و بررسی دیگران را می‌شنوند.

تقویت و تشویق کارکنان به منظور مشارکت بیشتر:

معمولاً در نظر گرفتن تشویق برای مشارکت در بحث و کار گروهی بی تأثیر نخواهد بود به شرطی که هوشمندانه و مرتبط با موضوع باشد.

کنفرانس ویدئویی:

حتی اگر نیروهای شما دورکاری انجام می‌دهند و در محل کسب و کار حضور ندارند برای حفظ روحیه‌ی مشارکت هر از گاهی کنفرانس ویدئویی بگذارید.

برای گسترش فعالیت‌های گروهی در سازمان‌، می‌توان از روش‌های اثربخش آموزش استفاده کرد. یکی از این روش‌ها ((آموزش مشارکت گروهی)) نام دارد. در آموزش مشارکت گروهی افراد در فعالیت‌های گروهی درگیر می‌شوند و مهارت‌های لازم برای مشارکت‌های گروهی را فرا می‌گیرند.

علل کم توجهی نسبت به فعالیت‌های گروهی:‌

ناآشنایی مدیران با مزایای فعالیت گروهی، فرهنگ جامعه، شیوه‌های کمتر اثربخش آموزش عمومی، نگرش مردم نسبت به رقابت فردی.

باید بدانیم دلیل عدم مشارکت ما در یک بحث یا فعالیت گروهی چیست. آیا موضوع احمقانه به نظر می‌رسد؟ نسبت به فعالیت در گروه بی انگیزه هستیم؟ ممکن است نظرم با مخالفت مواجه شود یا مورد تمسخر قرار بگیرم؟ یا ارزش و بازده کار فردی را بیشتر می‌دانم؟

بزرگترین دلیل عدم مشارکت شما در فعالیت‌های گروهی چه می‌تواند باشد؟ و چه پیشنهادی برای مشارکت افراد در گروه دارید؟

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
15 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
وحيد خسروي

بهترین این بحث ها هم ، بحث هایی هستند که در آن مخالفانی حضور دارند

مهدیه رفیعی

نادیده گرفتن افراد در بحث های گروهی و پیشنهادات آنان یا با رفتار غیرمناسب مقابل شدن، شاید یکی از دلایل عدم مشارکت کارکنان در سازمان باشد.

یک دوست

به نظر من فرهنگ یک سازمان همیشه بیشترین تاثیر را از سمت مدیران و افراد بالا رتبه سازمان می گیرد.
اگر یک سازمان محیط نا سالم، شلوغ و نا امن دارد بی شک مدیران در این مورد نقش بسزایی داشته اند.
حال اگر در یک سازمان مشارکت گروهی ضعیف است و افراد رابطه نزدیکی با هم ندارند، یا می تواند جزء سیاست های آن مجموعه باشد و یا تاثیرش را از رفتار مدیران و افراد بالا رتبه اش گرفته باشد.

e.raygani

صحبت ها یا جلسات و بحث های گروهی تماما موافق ، باری به دانسته ها اضافه نمیکنه . مثلا مخالفت ها و شنیدن نظرات بهترین قسمت یک بحث یا مشارکت گروهی میتونه باشه .
به تمام دلایل بالا بهتره که شیوه مشارکت افراد درون گرا اضافه بشه چون افراد برون گرا ذاتا مشارکت کننده های خوبی هستند که در تیم می تونن فعالیت و مباحثه داشته باشند اما افراد درون گرا عمدتا از روش های تکی و فردی و عدم حضور در تیم های مشارکتی احساس راحتی دارند.
موضوع بندی مباحث و یا بیان عامیانه اون ها میتونه ایجاد نظرات بهتری رو داشته باشه؛ تا مخاطب ما مربوط به گروه خاصی باشه.
البته باید این مورد رو هم در نظر داشته باشیم که برخی از موضوعات مشارکت، القا کننده نتیجه آخر هستند و اکثر افراد فکر می کنند چرا باید در چیزی مشارکت داشته باشند که نتیجه اش مشخص و از پیش تعیین شده است.

یک غریبه

برای من عدم رضایت از کار و بعد از اون محیط کار و سیاست های کاری مدیران می تونه باعث عدم مشارکتم بشه
اگر علاقه وجود داشته باشه ما بخاطر حس خوبی که در ما ایجاد میکنه باهم مشارکت خواهیم کرد

پژمان خیری

خیلی عالی بود. ممنون

رحمت اله محسنی

دیدگاه..خیلی علی استفاده کردیم

مرتضی

من به شخص با جلسات و تعامل با همکاران واقعا موافقم
طبق تجربه کاری در زمینه طراحی و توسعه نرم افزار
بهترین پروژه ها ، زمانی به نتیجه خوب رسیده که یک تیم با تعاملات و دانش روز ، جهت پیشرفت پروژه خالصانه با هم تلاش کرده اند

سعید خسروی

طوفان ذهنی واقعه ای است که به نظرم بسیاری از سازمان ها رو از تصمیمات بسیار خطرناک اونها نجات میده…