ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
481 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

با صاحب خانه ی خود صبور باشید!

چه در خانه ی کسی اتاقی اجاره کرده باشید و چه آپارتمانی مستقل، کم طاقت شدن و داشتن توقع از صاحب خانه خیلی آسان است. اشکال کم طاقتی در این است که احتمال دارد این نوع رفتار در شما تثبیت شود و در نتیجه ناچار خواهید بود با پیامدهای کم طاقتی و رنجش خاطر خود کنار بیایید و مزایای یک زندگی واقعی، از جمله داشتن صاحب خانه ای را که طرف شما باشد از دست می دهید.

چندین سال پیش، وقتی در مجتمع مسکونی بزرگی همراه با هم اتاقی خود در آپارتمانی زندگی می کردم، او نیز همین اشتباه را مرتکب شد و مرتب توقعات مختلفی از مسئول ساختمان داشت. در واقع من معتقدم که با مسئول ساختمان رفتاری زشت داشت.

او احساس می کرد که حق با خودش است و طرز تفکرش بسیار صحیح است. معتقد بود که به خواسته های ما به اندازه ی کافی رسیدگی نمی شود و به همین دلیل با لحنی تهدیدآمیز خدمات بیشتری را از او می خواست. به هر حال محق بودن یا نبودن نقطه نظر او تاثیری در عاقبت کار نداشت.

صرف نظر از این امر که چه کسی استحقاق سرزنش داشت، به هر حال او برای خود دشمن تراشی کرده بود. مشکل این بود که ما در یک شهرک دانشگاهی زندگی می کردیم که اتاق خالی نداشت. در واقع به طرز عجیبی گیر افتاده بودیم.

از آن لحظه به بعد، از همان خدمات ناچیز هم تقریبا دیگر خبری نبود. اگر منبع حرارتی نیاز به تعمیر داشت ما آخرین نفرات فهرست او بودیم. وقتی یخچال آب می داد، هفته ها طول می کشید تا تعمیر شود. اگر کسی خودروی خود را در پارکینگ ما پارک می کرد این مشکل ما بود و خودمان باید چاره ای می اندیشیدیم و مسئول ساختمان خود را درگیر نمی کرد.

آنچه هم اتاقی من متوجه نمی شد این بود که به احتمال قوی مسئول ساختمان همه ی تلاش خود را برای رسیدگی به امور ساختمان به کار می برد. ساختمان محل اقامت ما بسیار بزرگ و قدیمی بود و به تعمیرات و نوسازی نیاز داشت. بدون تردید او فکر می کرد در مقابل کار زیاد، حقوق ناچیزی دریافت می کند.

شاید حق با او بود. عواملی که بر آن اساس فوریت ها و اولویت های فهرست خود را معین می کرد، شاید اول، نیاز وسیله ای به تعمیر فوری بود و دوم علاقه ی او به مستاجر متقاضی بود.

به دلیل آنکه مشکلات آپارتمان ما همیشه بعنوان موارد غیر اضطراری در نتیجه ی طبقه بندی های او قرار می گرفت و دیگر مورد علاقه ی او نبودیم، در نتیجه در آخر فهرست قرار می گرفتیم.

مسلما، گاهی باید مُصر باشید که خدمتی را که مستحق آن هستید دریافت کنید. با وجود این سعی کنید که این موارد را تا جایی که مقدور است برای مواقع لازم نگه دارید. در موارد دیگر سعی کنید تا آنجا که می توانید صبور و فهیم باشید. به خاطر داشتن این موضوع که صاحب خانه ها و مسئولین ساختمان ها زندگی و مشکلات خود را دارند، قدری مشکل به نظر می رسید.

من از صاحب خانه ها دفاع نمی کنم و در حال حاضر هم صاحب خانه نیستم. فقط فکر می کنم همواره به نفع شماست که رعایت حال صاحب خانه را بکنید. اگر او به شما علاقه داشته باشد، سعی می کند زندگی راحت تری را برای شما فراهم کند.

در برخورد با صاحب خانه ها یک محدوده ای به نام “از کاه کوه نسازید” وجود دارد که بهره ی بسیاری از آن خواهید برد. هرچه واقع بینی، مهربانی و شکیبایی بیشتری از خود نشان دهید، صاحب خانه یا مسئول ساختمان تمایل بیشتری به خدمت پیدا می کند. دفعه ی بعد که مساله ای پیش بیاید که نیاز به کمک صاحب خانه داشته باشید، فقط این روش را آزمایش کنید. کاری کنید که او بداند شما از سطح اشتغال و کار او با اطلاع هستید و قدردان کمک ها و کارهای دشوارش هستید.

مهربان، ملایم و صبور باشید. این کار را نه به دلیل زرنگی که به دلیل مهربانی و فهم خود انجام دهید. سپس کنار بایستید و ببینید که چه اتفاقی روی می دهد، ممکن است از خدمتی که به شما ارائه می شود، تعجب کنید!

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *