IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
تجزیه و تحلیل محتوا

بازاریابی محتوا : فرآیند تجزیه و تحلیل محتوا

بازاریابی محتوا : فرآیند تجزیه و تحلیل محتوا

برای انجام تجزیه و تحلیل محتوای سایت بهتر است که با فهرست موجودی محتوا شروع کنید، تا تشخیص دهید محتوای وب سایت شما چه شکلی است. آسان ترین روش برای این کار استفاده از صفحه گسترده ای ساده می باشد.

می توانید برای هر صفحه از وب سایت تان یک صفحه گسترده ی مجزایی داشته باشد و هر چیزی را که می بینید یادداشت کنید. به خاطر داشته باشد که محتوای سایت شما صرفا متن نیست؛ بلکه کلیه ی ویدیوها، تصاویر، صوت ها، اینفوگرافی ها و هر آنچه که در وب سایت شما قرار دارد را شامل می شود.

زمانی که کنترل فهرست محتوای وب سایت تان را انجام داید، تمامی اطلاعات لازم را برای مدیرت سایت در اختیار دارید. هنگامی که تمرکز اصلی شما بر ایجاد محتوایی است که خواننده را جذب کند، به عقب برگشتن، بررسی و ارزیابی آن وظیفه بزرگی است که بر دوش شماست.

آرنی کوئن Arnie Kuenn در کتابش به نام “شتاب دهنده Accelerate”  می گوید: شخصی که تولید محتوا را انجام می دهد، دارای سرپرستی اختصاصی آن است. داشتن محتوای با کیفیت بالا در وب سایت، خیلی مهم است. بنابراین باید شخصی را برای تولید و حفظ محتوا استخدام کنید.

از تمام چیزهایی که بر تجربه ی کاربر وب سایت شما تاثیر می گذارد، محتوا مهم ترین عامل است. مطمئن شوید که محتوا همیشه به روز باشد. درست است که این موضوع به کار و زمان زیادی نیاز دارد، و هر قدر که محتوای بیشتری داشته باشید، باید زمان بیشتری را هم صرف کنید.

اما باید توجه داشته باشید که برای بالا بردن حجم محتوا نباید کیفیت آن را نادیده گرفت. در برخی از محتواها خوب است که افکار جسورانه ی خود را به کار ببرید. قبل از آنکه محتوای جسورانه ایجاد کنید، ابتدا تشخیص دهید که با چه چیزهایی قرار است کار کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar