بازاریابی محتوا : فرآیند تجزیه و تحلیل محتوا

بازاریابی محتوا : فرآیند تجزیه و تحلیل محتوا
مجموع 5 از 2 رای

تجزیه و تحلیل محتوا

بازاریابی محتوا : فرآیند تجزیه و تحلیل محتوا

برای انجام تجزیه و تحلیل محتوای سایت بهتر است که با فهرست موجودی محتوا شروع کنید، تا تشخیص دهید محتوای وب سایت شما چه شکلی است. آسان ترین روش برای این کار استفاده از صفحه گسترده ای ساده می باشد.

می توانید برای هر صفحه از وب سایت تان یک صفحه گسترده ی مجزایی داشته باشد و هر چیزی را که می بینید یادداشت کنید. به خاطر داشته باشد که محتوای سایت شما صرفا متن نیست؛ بلکه کلیه ی ویدیوها، تصاویر، صوت ها، اینفوگرافی ها و هر آنچه که در وب سایت شما قرار دارد را شامل می شود.

زمانی که کنترل فهرست محتوای وب سایت تان را انجام داید، تمامی اطلاعات لازم را برای مدیرت سایت در اختیار دارید. هنگامی که تمرکز اصلی شما بر ایجاد محتوایی است که خواننده را جذب کند، به عقب برگشتن، بررسی و ارزیابی آن وظیفه بزرگی است که بر دوش شماست.

آرنی کوئن Arnie Kuenn در کتابش به نام “شتاب دهنده Accelerate”  می گوید: شخصی که تولید محتوا را انجام می دهد، دارای سرپرستی اختصاصی آن است. داشتن محتوای با کیفیت بالا در وب سایت، خیلی مهم است. بنابراین باید شخصی را برای تولید و حفظ محتوا استخدام کنید.

از تمام چیزهایی که بر تجربه ی کاربر وب سایت شما تاثیر می گذارد، محتوا مهم ترین عامل است. مطمئن شوید که محتوا همیشه به روز باشد. درست است که این موضوع به کار و زمان زیادی نیاز دارد، و هر قدر که محتوای بیشتری داشته باشید، باید زمان بیشتری را هم صرف کنید.

اما باید توجه داشته باشید که برای بالا بردن حجم محتوا نباید کیفیت آن را نادیده گرفت. در برخی از محتواها خوب است که افکار جسورانه ی خود را به کار ببرید. قبل از آنکه محتوای جسورانه ایجاد کنید، ابتدا تشخیص دهید که با چه چیزهایی قرار است کار کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…


دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
با خبرم کن