لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۳
249 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: ۹ نکته در وبلاگ نویسی (۱)

۱.از عنوان های جذاب استفاده کنید. عنوان وبلاگ شما همچون جلد یک مجله است. تنها یک هدف برای جلد مجله وجود دارد: ترغیب شما به باز کردن مجله، چیزی شبیه این برای پست های وبلاگ وجود دارد. بهترین محتوا در یک پست، ممکن است بدون یک عنوان جذاب خوانده نشود.

در یک تحلیل از برترین پست های بازاریابی محتوایی خود در CIM متوجه شدیم که جذاب ترین و عمومیت یافته ترین محتوا، آنهایی هستند که اغلب دارای یک نوعی از عدد در عنوان  بوده اند (مانند ۱۰ عنوان برتر سال ۲۰۱۳)، در کل، آوردن حداقل دو عدد در متن عنوان، بهتر است. عنوان های بحث برانگیر نیز خوب هستند.

مثلا به جای استفاده از این عبارت “راه های افزایش بازده سهام شما” بگویید “۱۰ راه برای کسب سود با سهام کمتر”.

۲.بر مساله تمرکز کنید. جایی که باید از آن شروع کنید این است که دغدغه ی pain point خوانندگان هدف شما کدامند؟ چه چیزی آنها را تا دیروقت بیدار نگه می دارد؟

۳.کمتر، بیشتر (موثرتر) است Less is more. وبلاگ ها خوب هستند؛ وقتی که کوتاه، آموزنده و مرتبط هستند. فقط در مواردی نادر، گاهی سخن بی ربط مورد نیاز است.

نکاتی در خصوص کوتاهی:

جمله ها را کوتاه نگه دارید؛

از جرقه ها Use bullets استفاده کنید؛

از پاراگراف های کوتاه، استفاده کنید؛

از شر کلمات غیر ضروری، خلاص شوید؛

ویرایش، ویرایش، ویرایش.

اگر پیش نویس پست شما حدود ۵۰۰ کلمه است، سعی کنید آن را به ۳۵۰ کلمه برسانید. این از آشفتگی جلوگیری می کند.

۴.به امکان call to action فکر کنید. هر پست از وبلاگ، امکان درخواست برای اقدام داشته باشد. در اینجا انواعی از “درخواست برای اقدام” برای استفاده در سایت شما وجود دارد:

مقاله ی ما را دانلود کنید؛

به ما در توئیتر یا سایر رسانه های اجتماعی بپیوندید؛

از ما بپرسید؛

کتاب الکترونیکی ما را دانلود کنید؛

برای وبینار رایگان ما ثبت نام کنید.

به خاطر داشته باشید که بسیاری از بازدیدکنندگان شما بازنخواهند گشت. به خوانندگان خود محتواهای مرتبط و افزوده پیشنهاد دهید؛ همچون یک خبرنامه ی ارزشمند ویژه و خاص؛ سپس شما می توانید ارتباط خود را با آنان نگه دارید. اخذ انتخابی ایمیل مخاطبان، باید یکی از اهداف وبلاگ نویسی شما باشد (پایگاه داده ی خود را گسترش دهید).

ادامه ی نکات را در مقاله ی آینده خواهیم گفت!

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات