ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
398 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

واقعیت هایی درباره آژانس های بازاریابی محتوایی (۲)

  • بیشتر آژانس ها بیشتر از آنکه نگران استراتژی باشند، نگران نحوه ی اجرا هستند

آیا می خواهید یک راز کثیف کوچولو درباره ی آژانس های محتوایی بدانید؟ استراتژی را کنار بگذار و اجرا را بچسب.

چه خوش تان بیاید، چه نیاید؛ استراتژی و برنامه ریزی معمولا نه بعنوان یک خدمت مفید به مشتریان، بلکه بعنوان یک استراتژی پایانی برای گرفتن پروژه محسوب می شوند. این همچنین به این معنا بوده است که بخش اعظمی از استعداد داخلی صرف اجرا شده است و نه استراتژی.

برای روشن تر شدن این موضوع باید بگویم که آژانس های محتوایی استراتژی خاصی را برای بیانیه ی ماموریت خود تبیین نمی کنند بلکه بیشتر به دنبال استراتژی ای برای فروش محتوای خود به دیگران هستند. “اجرا” تبدیل به یک کالا شده است که آنها به هر قیمتی می خواهند آن را به برندها بفروشند.

درسی برای برندها: وقتی آژانسی را برای اجرای محتواسازی استخدام می کنید، باید بعنوان نمونه، از آنها یک استرتژی محتوایی قابل اجرا درخواست کنید. حداقل باید بدانید که آیا آنها از مباحث استراتژیک برای محتوا سازی خبر دارند یا خیر. شاید زمانی لازم باشد که محتوای کمتری تولید شود؛ اما بدون هدایت استراتژیک، ما همواره به مقدار بیشتری محتوا نیاز خواهیم داشت.

  • بسیاری از آژانس ها هنوز بازاریابی محتوایی را به چشم یک کمپین نگاه می کنند

بازاریابی محتوایی یک کمپین نیست؛ بلکه یک رویکرد، یک فلسفه و یک استراتژی کسب و کار است.

همچنین، یک فیلم ویدئویی و موفقیت و شکست از آن، بازاریابی محتوایی نیست. بازاریابی محتوایی یک کمپین نیست. یک کمپین می تواند نتیجه ی یک رویکرد بازاریابی محتوایی باشد؛ اما به تنهایی، بازاریابی محتوایی نیست. به بیان دیگر، نشر قالب طولانی یک تبلیغ سی ثانیه ای، یک رویکرد بازاریابی محتوایی نیست؛ بلکه تنها یک قالب هوشمندانه از تبلیغات است.

بیشتر آژانس ها برای تولید و توزیع محتوای مناسب و طولانی ساخته نمی شوند؛ بلکه برای ساخت کارهای سریع و خلاق که تاثیر سریع می گذارند، ایجاد می شوند. این را با آنچه برای انجام این نوع بازاریابی، در جایی مانند پروکتر و گمبل، هوم مِید یا انجمن امریکن اکسپرس انجام می شود، مقایسه کنید: برنامه ریزی هر روزه، تولید محتوا، بهبود محتوا در یک دوره ی طولانی با هدف جذب و یا حفظ مشتریان.

درسی برای برندها: مراقب آژانس هایی که “کمپین” را به “برنامه” ترجیح می دهند باشید. یک چیز در مورد تمام کمپین ها قطعی است. تاریخ مصرف کمپین به پایان رسیده است؛ چیزی که برای بازاریابی محتوایی اتفاق نیفتاده است.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *