ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
354 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : معیارهای به اشتراک گذاری

در هر مکانی که محتوای شما قرار دارد، سایت شما ممکن است ترافیک کمی داشته باشد. (بعنوان مثال در CIM ما شاهد درصد عظیمی از دانلود محتوا از جانب اسلایدشِر نسبت به وبسایت خودمان هستیم).

معیارهای به اشتراک گذاری باید پاسخگوی این سوال باشد:

آیا این محتوا مفید است و چه میزان به اشتراک گذاشته می شود؟

معیارهای به اشتراک گذاری، ممکن است شامل موارد زیر باشد:

لایک ها، به اشتراک گذاری ها، توئیت ها و پین ها pins، ابزارهای به اشتراک گذاری، با استفاده از تحلیل گر گوگل منجر به این موارد شده و نیازمند تجدید نظر است.

فورواردها Forwards: از طریق ایمیل و گوگل می توانید ایمیل های خود را به دیگری بفرستید.

اینک های درونی inbound links: ابزارهایی مانند Open site explorer، Raven Tools و Majestic SEO به راحتی می توانند آنچه را که می خواهید اندازه گیری کنند.

معیارهای به اشتراک گذاری برای هر سازمان مهم هستند؛ اما یک مسئله را به خاطر بیاورید: معیارهای به اشتراک گذاری، از اهمیت بالایی برخوردارند؛ زیرا آنها توسط عموم و به صورت داوطلبانه و رقابتی اندازه گیری می شوند. تعیین ارزش های یک شغل تجاری داخلی از طریق معیارهای به اشتراک گذاری برای بازاریابی محتوایی شما حیاتی و ضروری است؛ بنابراین، ممکن است این معیارها هیچ اثری بر روی نتایج حاصل نداشته باشد.

گفته می شود که شما می توانید در صورت بروز مشکل بر روی هر متن از محتوا فورا آن را پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگی در CIM حداقل در ۲۴ ساعت اول ۱۰۰ بار و در هفته ی اول ۲۰۰ بار توئیت نشود، ممکن است نقصی در محتوا باعث این اتفاق شده باشد؛ در نتیجه، باید ببینیم که آیا مشکل مربوط به عنوان کپی تصویر است و یا شاید بیشتر بر روی فروش تاکید کرده ایم.

افزایش به اشتراک گذاری Boosting sharing

پس از دانستن چگونگی تاثیر به اشتراک گذاری بر اهداف کسب و کار تا گام بعدی که شما باید انجام دهید این است که به اشتراک گذاری را افزایش دهید. راه های زیر می تواند به شما کمک می کند:

گزینه ی به اشتراک گذاری را در مکان مناسب و آسان از محتوا قرار دهید. آنها را در کانال هایی طراحی کنید که مخاطبان شما بیشتر از آن استفاده می کنند. (در CIM گزینه های به اشتراک گذاری را دقیقا زیر عنوان و در پایان محتوای آنلاین به منظور افزایش به اشتراک گذاری قرار دهیم)؛

مطمئن شوید که هر گونه اطلاعاتی را در مکان مناسب و قابل دسترس مشتریان و تاثیرگذاران قرار می دهید؛

ثبات اجتماعی را با استفاده از قرار دادن اظهار نظرات مثبت توئیتر و یا نمایش واضح از تعداد دانلودهای کتاب الکترونیکی خود را افزایش دهید. ( توجه کنید CIM به وضوح تعداد افرادی را که اشتراک دریافت کرده اند، بیان می کند. مثال: به ۴۷ هزار نفر دیگر بپیوندید.)؛

محتوایی را ایجاد کنید که ارزش به اشتراک گذاری را داشته باشد. هر زمانی که تیم شما می خواهد مطلبی را ایجاد کند، باید از خود بپرسد: آیا مشتریان ما این مطلب را به اشتراک خواهند گذاشت؟

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *