ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۹
482 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : مصاحبه ای در مورد کانتنت ۲۰۲۰

اولین باری که سراغ پروژه ی کانتنت ۲۰۲۰ آمدم، بلافاصله به وسیله ی هدف تجاری که در ابتدا مطرح می شود بُهت زده شدم: “ما قصد داریم اندازه ی کسب و کار خود را دو برابر کنیم.” میلدن هال این را در ویدئو می گوید و همانطور که او اشاره می کند، آنها قصد انجام این کار را دارند؛ در حالیکه متوجه شده اند: “داستان های ایجاد شده به وسیله ی مصرف کنندگان، در بیشتر برندهای آنها، بر داستان خودشان برتری دارد.”

  • به ما درباره ی تولید ایده ی کانتنت ۲۰۲۰ بگو.

اول از همه: بعنوان یک شرکت، برند کوکاکولا همراه معیارهای ویژه ی خود را در بازاریابی ایجاد کرده است. ما اولین برندی بودیم که اقدام به نمونه برداری کردیم. ما اولین برندی بودیم که سیستم کوپن ها را اجرا کردیم. ما اولین شرکتی بودیم که به زنان در محیط کاری نقش دادیم. کوکاکولا تاریخچه ای از اولین هاست.

ما خودمان را در مواجهه با تغییرات گسترده ای در توزیع تکنولوژی و توزیع خلاقیت یافتیم. ما به اندازه ی کافی خوشبخت هستیم که میلیون ها مصرف کننده در حال حاضر، تمایل به تولید محتوا دارند و می خواهند محرک گفتگوهای ما باشند. این به ما فرصت می دهد تا از فرصت استفاده کرده و به طور عمیقی درباره ی چگونگی بهره برداری از دستور کار خلاقانه و تکامل یافته مان در خصوص برنهای کلیدی جهانی و محلی مان فکر کنیم.

ما ۴۰ نفر از کل شرکت را انتخاب کردیم که تمامی آنها در گروه “تعالی خلاق Creative Excellence group” کار می کردند. ما به خودمان یک فرجه ی پنج روزه دادیم که در آن به صورت جمعی اقدام به نگارش مانیفست محتوایی کنیم.

ما کار را به موضوعاتی تقسیم کردیم و هر موضوع را به یک گروه کوچک تر تخصیص دادیم. افراد اجرایی ایده های خود را برای بقیه ی اعضای گروه بیان می کردند؛ و بقیه ی افراد، ایده ها را تفکیک نموده و دوباره ادقام می کردند. از دوشنبه تا پنجشنبه، نقش من فرافکنی و طرح سوال بود. بعد از آن، در پنجشنبه شب همان هفته، من تمام آنچه را که به آن رسیده بودیم، برداشتم  کل شب را بیدار ماندم و واژه های مانیفستی را که در فیلم میبینید نوشتم.

همه ی ما بلافاصله متوجه شدیم که چیز فوق العاده ای خلق کرده ایم.

  • فکر می کنید کانتنت ۲۰۲۰ و بازاریابی و تبلیغات سنتی چگونه یکپارچه خواهد شد؟ آیا به آن اضافه می شود و یا در نهایت، جایگزین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی سنتی خواهید کرد؟

قطعا اضافه خواهد شد. ما کاملا درک می کنیم که هنوز باید ترفیعاتی قائل شویم، پیام های قیمتی داشته باشیم، بسته های دارای تخفیف و تبلیغات سنتی داشته باشیم و… که کنار گذاشته نخواهد شد؛ اما محتوا راهی است تا مشتریان نقش و جایگاه هر یک از برندهای شرکت کوکاکولا را درک کنند.

از منظر جهانی، ما باید برای مصرف کنندگانی که بار اول است محصول ما را تجربه می کنند، راه حل هایی داشته باشیم؛ و قطعا برای کسانی که برند ما را می شناسند و آن را دوست دارند، برنامه ای برای حفظ و مراجعه ی مجدد آنها داشته باشیم.

  • در ویدئو، شما درباره ی مدل سرمایه گذاری ۱۰/۲۰/۷۰ صحبت می کنید. شما اعلام می کنید ۷۰ درصد بودجه به محتوایی “که باید تولید کنید” اختصاص می یابد، ۲۰ درصد به محتوایی که کمی جسورانه است و ۱۰ درصد به محتوای با “ریسک بالا”  آیا به نظر نمی آید که شما مقداری خارج از استاندارد برای محتوای بسیار جالب، با ریسک بالا اختصاص داده اید؟

در واقع کاملا برعکس است. تولید آن ۱۰ درصد بسیار ارزان تر است، بلکه زمان خلاق بیشتری نیاز دارد. این همان جایی است که من کمی مزیت دارم. کوکاکولا برندی است که تعداد بیشماری از سایر برندها تمایل دارند خود را با آن هم راستا نمایند.

ما به شدت در مقابل ایده ها باز عمل می کنیم. اگر در این باره فکر کنید، کوکاکولا می تواند بعنوان یک برند رسانه ای عظیم با فراوانی و رسایی دیده شود. اگر مردم تمایل دارند محتوا و تجربه های خود را در اختیار ما قرار دهند، ما پذیرای آنها هستیم. سوالی که ما از خودمان می پرسیم این است: “آیا ما می توانیم از دارایی های خود بعنوان محتوا بهره برداری کنیم و آیا می توانیم از دارایی های خود، محتوا تولید کنیم؟”

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالاتبازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *