IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی : محتوای سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید

بازاریابی محتوایی : محتوای سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید

در اختیار داشتن صفحه ی “گسترده Spreadsheet” برای شما این امکان را فراهم می کند، که بتوانید عملکرد خود را ارزیابی کنید. برای مثال: ممکن است بخشی از محتوای سایت هیچ بازدید کننده ای نداشته باشد، در این صورت باید بررسی کرد تا متوجه شوید که به چه علت محتوای شما دیده نشده است. شاید محتوای آن مفید نیست یا به درستی بازاریابی نشده است،شاید هم در جای مناسبی قرار ندارد.

صفحه ی “گسترده Spreadsheet” ممکن است شامل:

بررسی کنید که چه تفاوتهایی در طریقه ی مصرف مردم از محتوا وجود دارد؟ آیا محتواهای خاصی وجود دارد که روی موبایل بازدید بیشتری دارد؟

در مورد اینکه چه تعداد از هر محتوا در مدت زمان خاص مثلا سه ماه ایجاد کنید، صفحه ی گسترده مجزایی تشکیل دهید، یا این اطلاعات را در فایل پاورپوینت ذخیره کنید.

آهاوا لایبتاگ Ahava Leibtag صاحب آهامیدیا گروپ Aha Media Group معتقد است: هدف از ممیزی محتوا، صرفا جمع آوری اطلاعات نیست، بلکه در  اختیار داشتن این اطلاعات به تصمیم گیری ها کمک می کند.

اگر به رئیس یا کارفرمای خود بگویید که محتوای وب مساله و مشکلی دارد، او می خواهد بداند که دقیقا مشکل کجاست و چه چیزی باعث به وجود آمدن این مشکل شده است. برای تشخیص اینکه محتوای شما دچار مساله یا مشکل شده است باید آن را به صورت دروره ای هر شش ماه تجزیه و تحلیل کنید، ان را با شاخص های کیفیتی محتوا بسنجید،آن شاخص ها ی کیفیت از این قرارند:

به دلایل زیر بهتر است که هر شش ماه محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنیم تا متوجه یکسری از موضوع ها بشویم:

برای پیشرفت و موفقیت باید محتوا را حفظ کرد از این رو به کار و تلاش زیادی نیاز است. غالبا مشکلات محتوا به علت اینکه صاحبان برای حفظ آنها زمان نمی گذارند، بروز می کنند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar