ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۹
359 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : محتوای سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید

در اختیار داشتن صفحه ی “گسترده Spreadsheet” برای شما این امکان را فراهم می کند، که بتوانید عملکرد خود را ارزیابی کنید. برای مثال: ممکن است بخشی از محتوای سایت هیچ بازدید کننده ای نداشته باشد، در این صورت باید بررسی کرد تا متوجه شوید که به چه علت محتوای شما دیده نشده است. شاید محتوای آن مفید نیست یا به درستی بازاریابی نشده است،شاید هم در جای مناسبی قرار ندارد.

صفحه ی “گسترده Spreadsheet” ممکن است شامل:

  • عنوان صفحه
  • نام صفحه
  • بازدیدهای صفحه کل
  • بازدیدهای صفحه ها در ماه گذشته
  • بازدید کنندگان منحصر به فرد مطلق

بررسی کنید که چه تفاوتهایی در طریقه ی مصرف مردم از محتوا وجود دارد؟ آیا محتواهای خاصی وجود دارد که روی موبایل بازدید بیشتری دارد؟

در مورد اینکه چه تعداد از هر محتوا در مدت زمان خاص مثلا سه ماه ایجاد کنید، صفحه ی گسترده مجزایی تشکیل دهید، یا این اطلاعات را در فایل پاورپوینت ذخیره کنید.

آهاوا لایبتاگ Ahava Leibtag صاحب آهامیدیا گروپ Aha Media Group معتقد است: هدف از ممیزی محتوا، صرفا جمع آوری اطلاعات نیست، بلکه در  اختیار داشتن این اطلاعات به تصمیم گیری ها کمک می کند.

اگر به رئیس یا کارفرمای خود بگویید که محتوای وب مساله و مشکلی دارد، او می خواهد بداند که دقیقا مشکل کجاست و چه چیزی باعث به وجود آمدن این مشکل شده است. برای تشخیص اینکه محتوای شما دچار مساله یا مشکل شده است باید آن را به صورت دروره ای هر شش ماه تجزیه و تحلیل کنید، ان را با شاخص های کیفیتی محتوا بسنجید،آن شاخص ها ی کیفیت از این قرارند:

  • سودمندی و ارتباط
  • شفافیت و صحت محتوا
  • کامل بودن
  • تاثیر و درگیر کردن
  • قابلیت پیدا کردن(سئو)
  • سازگاری با برند
  • مخاطبان مورد نظر
  • سازگاری با الویت های کسب و کار
  • حفظ محتوا

به دلایل زیر بهتر است که هر شش ماه محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنیم تا متوجه یکسری از موضوع ها بشویم:

  • برای نگه داری مخاطبان
  • مقایسه سایت خود با رقبا
  • کدام قسمت از محتوا نیاز به بازنگری دارد

برای پیشرفت و موفقیت باید محتوا را حفظ کرد از این رو به کار و تلاش زیادی نیاز است. غالبا مشکلات محتوا به علت اینکه صاحبان برای حفظ آنها زمان نمی گذارند، بروز می کنند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *