ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۵
421 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : دو روش خطاناپذیر برای خرید اشتراک BUY-IN

در طول سال هایی که در زمینه ی بازاریابی محتوایی کار کرده ام، زمانی که پروژه های بازاریابی محتوایی جدید با بودجه ی اضافه مطرح می شود، دو روش بهتر از همه جواب می دهد:

  • طرح آزمایشی Pilot

همانطور که اغلب مردم می دانند، قبل از آنکه یک برنامه ی تلویزیونی به صورت دائمی در شبکه پخش شود، یک نسخه ی آزمایشی تولید می شود. پایلوت، نمونه ای کوچک است از آنچه قرار است رخ بدهد، که به مدیران اجرایی شبکه، بازخورد کافی از مشتریان در خصوص اینکه نیازی به تولید اپیزودهای بیشتر هست ارائه می کند.

اگر شما برنامه ی بازارایابی محتوایی خود را بعنوان پایلوت ارائه کنید؛ بلافاصله متوجه می شوید تصمیم گیرندگان کلیدی، مقاومت خود را از دست می دهند. این به اندازه ی یک استراتژی بازاریابی محتوایی تمام عیار، تعهد آور نیست؛ اما همچنان که پایلوت بازاریابی محتوایی را پیش می برید، مطمئن شوید موارد زیر را لحاظ نموده اید:

مدت زمان پایلوت، حداقل باید ۶ ماه باشد؛

هدف کلی از پایلوت، یا کسب و کار بعد از پایلوت متفاوت خواهد بود؛

شاخص های توافق شده، اگر آنها را محقق کردید، می توانید با “داستان های فرعی”به پیش بروید.

که این می تواند به معنای افزایش شاخص ها، خرید اشتراک بیشتر، زمان کوتاه تر انجام کار، و یا افزایش شاخص های “کیفی” و … باشد.

  • ایجاد هراس

وقتی تمام تلاش ها به در بسته می خورد، هراس می تواند نظیر یا بهتر از یک استدلال منطقی کار کند. اگر بتوانید نشان دهید رقبای ما چگونه از بازاریابی محتوایی به نفع فرد و به ضرر شما بهره برداری می کنند، شما قطعا می توانید توجه افراد را جلب کنید.

برای آنکه برنامه ی هراس جواب دهد، باید در خصوص فضای رقابتی شرکت، تحقیقاتی انجام دهید، بازاریاب محتوایی پیشرو در صنعت خود را شناسایی کنید و مشخص کنید:

چه تعداد مشترک (ایمیل، فیسبوک، توییتر و …) برای محتوای او در مقابل شما دارد؟

رتبه بندی شرکت خود را در مقابل شرکت پیش رو در جستجوی واژه های کلیدی مشخص کنید.

در خصوص به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، وضعیت شما در مقایسه با پیشرو چگونه است؟

آیا آنها ارجاعات شفاهی مثبت دارند؟ (برای این مورد توییتر را کنترل کنید.)

آیا آنها فعالانه به صورت آنلاین به جذب استعدادهای برتر می پردازند؟

این ها فقط تعدادی نمونه است. نقطه ی کلیدی در این استراتژی این است که نقاط کلیدی و پراهمیت برای تصمیم گیرندگان ارشد را بیابید و آنها را در استدلال های خود هدف بگیرید. به وضوح نشان دهید رقبا چگونه با بکار گیری استراتژی محتوایی ویژه، شرکت شما و مطالب شما را در هاله ای گرد و غبار قرار می دهند.

من بارها و بارها دیده ام وقتی استدلال های منطقی کارساز نیست، این تکنیک به خوبی جواب می دهد. پس بنابراین، اگر ایده ی طرح آزمایش جواب نداد، استراتژی هراس افکنی را امتحان کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالاتبازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *