ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۱
403 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : درست تر یا کمتر درست

دوست و همکار من، جی بائر، نویسنده ی کتاب یوتیلیتی Youtility می گوید: “وقتی درباره ی بازاریابی محتوایی صحبت می کنیم، درست و نادرست وجود ندارد؛ فقط “درست تر” یا “کمتر درست” وجود دارد.”

بهترین چیزی که می توانم برای شما آرزو کنم این است که پرسیدن سوالات درست تر را آغاز کنید؛ که منجر به هدایت شما به منظور برنامه ریزی با “درستی بیشتر” به جای “درستی کمتر” می شود. بهترین کتاب های کسب و کاری که خوانده ام، از سث گودین Seth Godin گرفته تا دیوید میرمن David Meerman Scott، همواره من را برای پرسیدن سوالات بهتر به چالش کشیده اند.

در طی این سال ها، من متوجه شده ام بیشتر برنامه های بازاریابی به دلیل عدم پرسش سوالات کافی، کارایی لازم را ندارند. این اشتباه را مرتکب نشوید.

در کجا قرار دارید؟ مدل تکامل بزاریابی محتوایی

رابرت رز، رئیس واحد استراتژی CMI و نویسنده ی همکار من در کتاب “مدیریت بازاریابی محتوایی”، بر روی مدل تکامل بازاریابی محتوایی کار کرده است. هدف این مدل، کمک به کسب و کارها به منظور تعیین جایی که از دید بازاریابی محتوایی قرار دارند و جایی که باید برسند، می باشد.

او مدل را به این صورت طراحی کرده است:

آگاهی محتوایی Content aware (اعتماد، توانِ یافتن، ساخت شکوهمند)

رهبری فکری thought leader (ایجاد اعتماد، یافتن تقاضا، قیف کارآمد)

داستان سرا storyteller (ایجاد تقاضا، تمایزات، خلق مبلغان)

بازاریابی محتوایی یک رویکرد است؛ یک تمرین؛ بازاریابی محتوا کمک می کند کسب و کارها قادر به ارائه ی ارزش های متفاوتی به مشتریان بشوند.

همانطور که جف ارنست Jeff Ernest از فارسترز Forrester می گوید: “مصرف کنندگان دیگر محصولات یا خدمات ما را نمی خرند؛ آنها رویکرد ما به حل مسائل و مشکلات خود را می خرند” این دلیلِ تمایز شرکت هایی نظیر زَپوس Zappos است؛ به دلیل اینکه آنها هنر ارائه ی خدمت و مکالمه را به بازاریابی خود وارد نموده اند؛ به همین دلیل ردبول متمایز است؛ زیرا متوجه شده که مساله فقط تولید یک نوشابه ی انرژی زا نیست؛ بلکه مساله درباره ی ایجاد یک داستان الهام بخش است که با این نوشیدنی همراهی کند؛ و به همین دلیل، سیستم های سیسکو Cisco System متمایز است؛ زیرا متوجه شده که موضوع فقط درباره ی روترها و کابل نیست. موضوع نشان دادن افراد واقعی است که می توانند به وسیله ی تکنولوژی صحیح، ارتباطات را ایجاد نمایند.

اما این یک دارایی همه یا هیچ نیست. با توجه به نوع کسب و کاری که دارید، نیازهای متفاوتی برای توسه و کمال محتوا دارید. این یک مقیاس است؛ نه در مورد قابلیت؛ بلکه درباره ی رویکرد. درک جایگاه فعلی شما در سفر بازاریابی محتوایی شما (آگاهی محتوایی، رهبری یا داستان سرا) برای شروع در مسیر درست، حیاتی است؛ که در آینده به نفصیل توضیح خواهیم داد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *