ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
669 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: استفاده از تکنیک نوشتن آزاد

نوشتن آزاد، یک تکنیک نوشتاری است که در آن شخص بدون توجه به املا، نگارش و یا حتی موضوع، شروع به نوشتن می کند. در واقع این روشی است به منظور بیرون کشیدن محتوای خام موجود در قلب خالق محتوا استفاده می شود. تکنیک نوشتن آزاد، اساس برنامه های اصول نوشتن خلاقانه در دنیا است.

قواعد نوشتن آزاد شامل موارد زیر است:

  • برای نوشتن محدودیت زمانی قرار دهید و سپس نوشتن را متوقف کنید؛
  • برای نوشتن در زمان تعیین شده، مکث نکنید. به حرکت دستان خود ادامه دهید، به سرعت بنویسید اما عجله نکنید؛
  • به دستور زبان، املا، نقطه گذاری، آراستگی یا سبک توجه نکنید. قرار نیست شخص دیگری نوشته های شما را بخواند؛
  • اگر از موضوع خارج شدید، یا نظریات خود را تمام کردید، باز هم به نوشتن ادامه دهید. فقط کاری کنید دست شما حرکت کند، هرچی به ذهن تان می رسد، حتی چیزهای مزخرف را با بی دقتی بنویسید؛
  • اگر در طول نوشتن، احساس خستگی یا آزردگی کردید، از خود بپرسید چه چیزی شما را ناراحت می کند و دوباره به نوشتن ادامه دهید؛
  • پس از اتمام زمان؛ به نوشته ی خود نگاه سریعی بیندازید و عباراتی را که ارزش نگهداری و دارای جزئیات برای جلسه ی نوشتن آزادِ بعدی را داشته باشند، علامت گذاری کنید.

پس از فرآیند نوشتن آزاد، به ایده ی ادغام محتوا در فرآیند بازاریابی فکر کردم. در زیر نسخه ی پاکنویس آن را مشاهده می کنید:

  • مشکلات ادغام محتوا در طرح بازاریابی؛
  • چگونه بازاریابی محتوایی را بعنوان بخشی از طرح بازاریابی کلی اندازه بگیریم؟
  • چگونه می توانیم رسانه های اجتماعی را بعنوان بخشی از طرح بازاریابی ادغام کنیم؟
  • بسته به چرخه ی خرید، بهترین شیوه کدام است؟
  • چه منابع داخلی برای دستیابی به کارایی بازاریابی محتوایی لازم است؟
  • چگونه باید شنیدار را از طریق رسانه های اجتماعی با موضوعات محتوایی جدید پیوند دهیم؟
  • کدام واحد سازمانی باید بر فرآیند محتوا نظارت کند؟
  • چگونه می توانم از تیم فروش برای توسعه ی محتوا کمک بگیریم؟
  • چگونه باید مدیر ارشد بازاریابی را درباره ی مزایای بازاریابی محتوایی، آموزش دهیم؟
  • اگر مدیر ارشد بازاریابی بخواهد بیش از حد برای تولید محتوا هزینه کند، چکار کنیم؟
  • آیا باید نوشتن بلاگی را شروع کنیم؟
  • آیا در سایت های محتوایی رقبا، شرکت می کنیم؟
  • آیا محتوای چاپی هنوز مناسب بازاریابی محتوا هست؟
  • حداقل مقدار محتوایی که برای تقسیم بندی مشتریان خود لازم دارم چیست؟

بنابراین، دفعه ی بعدی که شما یا تهیه کنندگان محتوای کلیدی شما از نوشتن باز ماندید، این تمرین نوشتن آزاد را انجام دهید. می توانید این تمرین را با اعضای ارائه کننده ی خدمت به مشتری، تیم فروش، مهندسی یا هر کارمندی که با مشتری رو به رو می شود، استفاده کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *