ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
409 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : آنچه باید برای بیانیه ی ماموریت انجام شود

بیانیه ی ماموریت بازاریابی محتوایی، نه تنها پایه و مبنایی برای حرکت رو به جلوی استراتژی محتوایی ایجاد می کند؛ که برای کل فرآیند محتواسازی نیز مهم است؛ در ادامه آنچه باید برای بیانیه ی ماموریت بازاریابی محتوایی انجام شود، بیان می شود:

آن را ارسال کنید. بیانیه ی ماموریت را در جایی که به راحتی توسط مخاطبان دیده می شود، قرار دهید. بهترین محل برای قرار دادن آن، هر جایی است که بتواند یک محتوای غیرمحصولی برای مشتریان شما ایجاد کند؛ مثلا در سایت بلاگ شما، در صفحه ی فیس بوک یا سایت اصلی.

آن را نشر دهید. مطمئن شوید که تمام افراد دخیل در فرآیند بازاریابی محتوایی شما، دارای بیانیه ی ماموریت هستند. دیگران را به چاپ و نصب آن روی دیوار، تشویق کنید. آن را به کارمندان فعال در زمینه ی خلق محتوا و هر شریک دیگری که ممکن است از آن استفاده کند، بدهید. اغلب محتواسازهای یک شرکت، از کل بیانیه ی ماموریت آگاه نیستند. نگذارید چنین اتفاقی بیفتد.

با آن محک بزنید. از بیانیه ی ماموریت برای تصمیم گیری درباره ی اینکه چه محتوایی تولید می شود و چه محتوایی تولید نمی شود، استفاده کنید. اغلب یک قضاوت بد در محتوا سازی را می توان با اجرای محتوا از طریق بیانیه ی ماموریت رفع کرد.

همسو کردن با اهداف کسب و کار

در پایان، اینها همه درباره ی بازاریابی هستند. درباره ی فروش محصولات و خدمات بیشتر است. اگر نمی توانید رفتار خود را به صلاح شرکت تغییر دهید، تنها دارید محتوا تولید می کنید و کاری به بازاریابی محتوایی ندارید.

حال بیایید یک بار دیگر مثال های فوق الذکر را از نظر اینکه چگونه هدف شرکت باید منطبق با بیانیه ی ماموریت باشد، بررسی کنیم:

انجمن آمریکن اوپن اکسپرس. یک انجمن آنلاین برای تبادل ایده ها و دریافت مشاوره از متخصصان. انجمن Forum آمریکن اوپن اکسپرس را بعنوان متخصص قابل اعتماد برای صاحبان مشاغل کوچک معرفی می کند. انجمن اوپن برای اینکه واقعا ارزشمند باشد، باید شامل محتوایی غیر از صرفا موضوعات مالی یا اعتباری باشد؛ بنابراین، شامل توصیه های عملیاتی، اطلاعات بازاریابی و تحقیقات مصرف کننده است.

موسسه ی بازاریابی محتوایی. ارائه ی مشاوره ی واقعی درباره ی بازاریابی محتوایی در همه ی زمینه ها. CIM بیشتر محتواهای آموزشی خود را به صورت رایگان از طریق به روز رسانی های روزانه منتشر می کند. وقتی که مشترکان می خواهند آموزش های مزبور را به شکل یک رویداد هزینه دار به سطح بعد ببرند، ثبت نام Sign up می کنند؛ که تقریبا بعد از دریافت ماهانه ی محتوا به عنوان مشترک، اتفاق می افتد.

کرافت فودز: تولید راه حل های خوراکی های خوشمزه ای که الهام بخش گزارشات غذایی جذابی می شوند که فروش را افزایش می دهند. این شرکت، در واقع، دارای بیش از یک میلیون مشتری است که بابت دریافت محتوای آن به صورت منظم پول می دهند.

گاهی اوقات، بیانیه ی ماموریت بازاریابی فعلی شما کاملا همسو با آن چیزی است که می فروشید (این در مورد موسسه ی بازاریابی محتوایی صدق می کند. در مواقع دیگر، ممکن است محتوایی که شما تولید می کنید، وسیع تر از دایره ی محصولات و خدمات شما باشد). نکته ی مهم، آگاه بودن از بیانیه ی ماموریت و دانستن این است که چه نوع محصولات یا خدماتی را باید در پایان روز بفروشید.

دانستن نیمی از مبارزه است؛ و اگر مخاطب شما رفتار مناسبی را در دراز مدت نشان نمی دهید؛ این ممکن است به معنای ناهمسویی محتوا و آنچه می فروشید باشد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.