ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
769 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

این نیز بگذرد

این سخن نغز قدیمی، برای غلبه بر رنج های روزمره که در لحظات سخت زندگی روی می دهد، به کمک من شتافته است.

قدری فکر کنید. همه چیز می آید و می رود. مشکلات شکل می گیرند و محو می شوند. یک روز تعطیل ست و روز دیگر باید سر کار برویم. مریض می شویم، سپس بیماری ما برطرف می شود. انتظار حادثه ای را می کشیم و وقتی به خود می آییم که آن را پشت سر گذاشته ایم.

با یادآوری این عبارت نغز احساس رهایی فراوانی در انسان بوجود می آید. این سخنی آرامش بخش، برای یک زندگی ایده آل است. به ما یادآوری می کند هر چیزی زمان و مکان مخصوص خود را دارد. این تفکر، در اوقات سختی، دید مثبتی به ما ارائه می دهد که هیچ چیز پایدار و همیشگی نیست.

برای مثال، انسان وسوسه می شود که وقتی فرزند دارد، اینطور فکر کند: “هیچ وقت بعد از این خواب راحتی نخواهم داشت.” بدون در نظر گرفتن این عبارت “این نیز بگذرد”، به راحتی آشفته و مایوس می شود، ذهنش آشفته از وحشت می شود و احساس ناامیدی و سختی در او شکل می گیرد.

ولی مانند هر مورد دیگری، گذر از این دوران نیز اجتناب ناپذیر است. این اصل در مورد همه ی سختی ها و مبارزات زندگی صدق می کند. وارد وضعیتی وخیم و بحرانی می شوید و احساس می کنید هیچ وقت از آن جان سالم به در نخواهید برد؛ اما بالاخره راهی برای عبور از آن می یابید.

با همسر خود دعوا می کنید و قسم می خورید که هیچ گاه او را نمی بخشید، اما مجدد عشق او را در قلب خود می یابید. در مقطعی آنچنان سرتان شلوغ می شود که احساس می کنید بیش از این قدرت تاب و تحمل ندارید و بعد جدول زمانبندی شما به وضعیت عادی بازمی گردد.

با نظری به گذشته به راحتی آمد و شد وقایع و اتفاقات را مشاهده می کنیم. این احساس فقط مربوط به زمانی نیست که نظری به گذشته داریم، بلکه به لحظاتی که کاری دشوار انجام می دهیم نیز تسری می یابد. وقتی به یادآورید که همه ی امور در حال رشد و تغییر هستند، می توانید دید خود را حفظ کنید و قلبی فراخ داشته باشید. این نگرش حتی در همه ی مقاطع زندگی یک حس شوخ طبعی به شما می دهد.

زندگی بسیار کوتاه است. فرزندان کوچک هستند ولی رشد می کنند. ما جوانیم و بعد پیر می شویم. از همه ی این جریانات می گذریم. بهترین و موثرترین روش برای داشتن روحی سپاس گذار و حفظ خود از سختی ها، به یادآوردن این امر است که همه ی مسائل و اتفاقات حتی قسمت های سخت آن نیز، می گذرند.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *