ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/10/16
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

طوری زندگی کنید که انگار آخرین روز زندگی شماست

چنان زندگی کنید که گویا آخرین روز شما بر روی این کره ی خاکی است، زیرا ممکن است باشد، کسی نمی داند! پیشنهاد می کنم با اعضای خانواده ی خود و افراد مورد علاقه ی خود طوری رفتاری کنید که انگار آخرین باری است که آنها را می بینید.

چند بار بدون گفتن “خداحافظ” از خانه خارج شده اید یا سخن نامهربان یا انتقادی را قبل از خروج از خانه زیر لب مطرح کرده اید؟ چند بار برای افراد مورد علاقه ی خود که بیشترین اهمیت را برای آنان قائل هستید با فرض همیشگی بودن خود، کمترین ارزش را قائل شده اید؟

بیشتر ما انسان ها ظاهرا با این تصور به این گونه رفتارهای خود ادامه می دهیم که همواره فرصتی برای مهربان تر شدن داریم و همواره فردایی هست؛ اما آیا این روشی عاقلانه برای زندگی است؟

چند سال پیش مادربزرگم دار فانی را وداع گفت. ملاقات خود را با او به یاد می آورم. می دانستم که هر ملاقاتی می تواند آخرین ملاقات من با او باشد. هر ملاقات اهمیت ویژه ی خود را داشت و رفتار ما با یکدیگر به نحوی خاص بود. خداحافظی های ما سرشار از عشقی خالصانه، قدرشناسی و خاطره انگیز بود. لحظات پر محبت خاصی بودند زیرا هر لحظه ارزش داشت.

زندگی روزانه ی ما نیز می تواند همین ارزش را داشته باشد. تمرین موثر برای یادآوری مداوم این تصور که این “آخرین خداحافظی” است. تصور کنید که به هر دلیلی شاید دیگر افراد خانواد ی خود را مجدد پس از این ملاقات نکنید. با فرض این حقیقت، آیا تصور می کنید همین رفتار را با آن داشته باشید؟

آیا به مادر یا پدر، فرزندن، خواهر و برادر، همسر یا هر شخص دیگری که مورد علاقه ی شما هستند، کوتاهی، نقص یا هر اشکال رفتاری یا شخصیتی را یادآوری خواهید کرد؟ آیا آخرین کلمات شما ممکن بود شکایت یا نظرات بدبینانه ای باشد که مطرح نماید شما آرزوی زندگی متفاوتی را دارید؟ احتمالا نه.

شاید اگر طرز تفکر شما همواره اینطور باشد که این آخرین ملاقات شما با افراد مورد علاقه ی شماست، زمان بیشتری برای در آغوش کشیدن و گفتن خداحافظی به آنها اختصاص می دادید یا بیشتر سخن مهربان و ملایم از روی محبت می گفتید.

به جای گفتن “به امید دیدار”، اگر تصور می کردید این آخرین دفعه برای ملاقات شما با نوجوان، خواهر، مادر یا پدر، خانواده ی سببی یا همسر خود است، احتمالا با او رفتاری متفاوت که مهربانی و شفقت بیشتری را نمایان سازد در پیش می گرفتید. به جای خروج عجولانه از خانه شاید لبخند می زدید و به او می گفتید که او برای شما فردی مهم است و قلب شما به روی او باز است.

من این سخن را نه به دلیل ایجاد ترس، بلکه برای یادآوری ارزش خانواده ی شما مطرح می کند، زیرا در نبود شما یا آنها، جای شما برای یکدیگر خالی خواهد بود.

من در زندگی با درک این اصل دیدی مضاعف در مورد مهم ترین های زندگی پیدا کردم. من معتقدم این دید تاثیر بسزا در شکل دادن صبر و محبت بیشتر در شما خواهد داشت و بیش از همه به یاد شما می آورد که به خصوص در رابطه با افراد خانواده ی خود “از کاه کوه نسازید”.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات