ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۸
484 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اولویت های خود را در زندگی فراموش نکنید !

پس از مرگ، خانه و تمام متعلقات را می گذارید و می روید (مگر غیر از این، موضوعی باشد که شما بدانید و من از آن بی خبر باشم!). با وجود این، بسیاری از ما نتوانسته ایم طوری زندگی کنیم که نشان دهیم این امر حقیقت دارد. ما زمان و انرژی زیادی را به کارهای کوچک و بی اهمیت (گردگیری، علائق، خرید، بیمه، حفاظت، مراقبت و خودنمایی) خود اختصاص می دهیم، گویی ارزش هایی ماندگار هستند.

این یادآوری که نمی توانید پس از مرگ آنها را با خود ببرید بی اندازه مفید است! منظورم این نیست که از آنچه در این دنیاست تا زمانی که زنده هستید، لذت نبرید. برعکس، باید لذت ببرید. این صرفا یک یادآوری برای تعیین اولویت هاست.

از خود سوال کنید: “چه چیزی از همه مهم تر است؟” مثلا از خود بپرسید که “آیا واقعا لازم است که سرویس حمام را همین حالا تمیز کنم.” یا “بهتر است با همسر یا فرزندم قدم بزنم؟” توجه کنید منظورم این نیست که سرویس حمام نباید نظافت شوم، بلکه مهم اولویت بندی صحیح بعضی مسائل است. مسلما گاهی تمیز کردن سرویس حمام بر قدم زدن در میان درختان مقدم تر است که این نیز هیچ اشکالی ندارد.

می توانم تقریبا تضمین کنم که یک روز خواهد رسید که وقتی به گذشته نظر می اندازید، بیشتر توجه شما به عشقی که توانسته اید ابراز کنید و زمانی که توانسته اید با افراد مهم و مورد علاقه ی خود بگذرانید و به نقشی که در این دنیا ایفا کرده اید، معطوف خواهد شد و در مقابل، به اشیایی که جمع کرده اید یا نتایج مثبتی که بدست آورده اید، توجهی ناچیز خواهید کرد.

پذیرفتن این حقیقت، در همین لحظه به شما کمک می کند اهداف و وقت خود را به ترتیبِ اولویتی مشخص کنید که از لحاظ پرورش روحی شما اهمیت دارند. این تفاوت یک زندگی سطحی و یک زندگی پرمحتواست.

خانه ی شما بخش مهمی از زندگی شماست. در خانه ی خود با خانواده و دوستان و سایرین، زندگی و وقت زیادی را سپری می کنید و غذا می خورید. دقت کنید و به خاطر داشته باشید که مهم عشقی است که در خانه تبادل می شود نه خود خانه و مشکلات آن. اگر چیزی بشکند یا نیاز به تعمیر داشته باشد، مساله ای نیست و اگر خانه درهم و برهم یا نامنظم باشد، آنچه از شما ساخته است انجام دهید.

در بروز واکنش های خود اولویت ها را مد نظر قرار دهید. امکانات مختلف و منزل در اختیار شما هستند تا از آن لذت ببرید و زندگی آسان تر و راحت تری داشته باشید؛ اما نگذارید شما را آشفته سازند. با یادآوری این امر که هیچ یک را نمی توانید با خود ببرید، درِ پذیرش و آزادی را بر روی خود باز می کنید.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *