ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۴
340 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (۱)

برخی بازاریاب های محتوایی، در انتخاب کلید واژه برای رتبه بندی موتور جستجوی طبیعی، غیر مسئولانه عمل می کنند. آنها از جستجو و تحلیل مناسب شانه خالی می کنند یا تنها امتحان می کنند آیا عبارت کلیدی ارزش به کار بستن را دارد یا خیر.

اگر همواره مطالب اینترنت را بدون اندیشیدن به بهینه سازی موتور جستجو (سئو) و واژگان کلیدی، خلق کنید، بالاخره رتبه ای بدست می آورید؛ اما همواره ریسک کم کاری و اعمال کم ترین تغییرات در استراتژی سئو را به جان می خرید، و توانایی شرکت شما برای جذب ترافیک مناسب جستجو، جهت برندینگ، تبدیل، و غیره، کم خواهد بود.

هر تکه از محتوا بر روی سایت یا بلاگ، قرار نیست ضرورتا شرکت را در تیتر اول گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری قرار دهد؛ اما می توانید با بهینه سازی موتور جستجو، عایدی بیشتری بدست آورید، فقط با کمی تلاش.

تا جایی که وقت و مهارت های شما اجازه می دهد، باید سوالات و عوامل زیر را که بر بازاریابی محتوایی و سئو در هر تکه از محتوای آنلاین تاثیر می گذارد، مد نظر قرار دهید. برای آسان ساختن فرآیند، چک فهرست کوتاهی تهیه کرده ام که زمانی که به واژگان کلیدی ممکن برای محتوای وبسایت یا بلاگ خود می اندیشید، می توانید به آن رجوع کنید.

زمانی که به عمل سئو دست می زنید، سوالاتی را که در این چک فهرست هستند، از خود بپرسید، می توانید به جزئیات هر نکته بهتر پی ببرید:

  • آیا به منابع جستجوی کلید واژه توجه کرده ام؟

عجیب نیست که برای ایده گرفتن، مستقیما به سراغ گوگل بروید، اما کیوورد دیسکاوری keyword discovery، وردترکر Word Tracker و دیگر ابزارها می توانند بینش های بیشتری به شما بدهند. من به سِم راش SEMrush تعصب دارم که کلید واژه های ممکنی را که احتمالا در صفحات و پست های خود نادیده گرفته اید، پیشنهاد می کند (بیش از ۹۰ میلیون کلید واژه را تحلیل می کند).

بعد از اینکه یک کلید واژه ی مناسبی را پیدا کردید، باز هم باید بدانید که آیا مردم واقعا آنها را جستجو می کنند یا خیر. فهرست شما احتمالا مناسب به نظر خواهد رسید؛ اما تعداد جستجو هم مهم است. گاهی اوقات باید، عبارتی را با ۱۰۰۰ بار جستجو در ماه را هدف قرار دهید.

اغلب، ممکن است چیزی بخواهید که رقابت کمتری بر سر آن باشد. عبارت های کلید واژه ای با ۵۰ بار جستجو در ماه را نادیده نمی گیرم، اما به سراغ آنهایی که ۳۰ هزار با جستجو شده اند هم نمی روم. اگر تا آن حد بالا بپرم، به این خاطر است که عبارت کلیدواژه مرتبط بوده و وبسایت به آن توجه خوبی نشان می دهد؛ مخصوصا به دلیل لینک های درونی inbound links آن.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *