IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
سئو و بازاریابی محتوا

چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (1)

چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (۱)

برخی بازاریاب های محتوایی، در انتخاب کلید واژه برای رتبه بندی موتور جستجوی طبیعی، غیر مسئولانه عمل می کنند. آنها از جستجو و تحلیل مناسب شانه خالی می کنند یا تنها امتحان می کنند آیا عبارت کلیدی ارزش به کار بستن را دارد یا خیر.

اگر همواره مطالب اینترنت را بدون اندیشیدن به بهینه سازی موتور جستجو (سئو) و واژگان کلیدی، خلق کنید، بالاخره رتبه ای بدست می آورید؛ اما همواره ریسک کم کاری و اعمال کم ترین تغییرات در استراتژی سئو را به جان می خرید، و توانایی شرکت شما برای جذب ترافیک مناسب جستجو، جهت برندینگ، تبدیل، و غیره، کم خواهد بود.

هر تکه از محتوا بر روی سایت یا بلاگ، قرار نیست ضرورتا شرکت را در تیتر اول گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری قرار دهد؛ اما می توانید با بهینه سازی موتور جستجو، عایدی بیشتری بدست آورید، فقط با کمی تلاش.

تا جایی که وقت و مهارت های شما اجازه می دهد، باید سوالات و عوامل زیر را که بر بازاریابی محتوایی و سئو در هر تکه از محتوای آنلاین تاثیر می گذارد، مد نظر قرار دهید. برای آسان ساختن فرآیند، چک فهرست کوتاهی تهیه کرده ام که زمانی که به واژگان کلیدی ممکن برای محتوای وبسایت یا بلاگ خود می اندیشید، می توانید به آن رجوع کنید.

زمانی که به عمل سئو دست می زنید، سوالاتی را که در این چک فهرست هستند، از خود بپرسید، می توانید به جزئیات هر نکته بهتر پی ببرید:

عجیب نیست که برای ایده گرفتن، مستقیما به سراغ گوگل بروید، اما کیوورد دیسکاوری keyword discovery، وردترکر Word Tracker و دیگر ابزارها می توانند بینش های بیشتری به شما بدهند. من به سِم راش SEMrush تعصب دارم که کلید واژه های ممکنی را که احتمالا در صفحات و پست های خود نادیده گرفته اید، پیشنهاد می کند (بیش از ۹۰ میلیون کلید واژه را تحلیل می کند).

بعد از اینکه یک کلید واژه ی مناسبی را پیدا کردید، باز هم باید بدانید که آیا مردم واقعا آنها را جستجو می کنند یا خیر. فهرست شما احتمالا مناسب به نظر خواهد رسید؛ اما تعداد جستجو هم مهم است. گاهی اوقات باید، عبارتی را با ۱۰۰۰ بار جستجو در ماه را هدف قرار دهید.

اغلب، ممکن است چیزی بخواهید که رقابت کمتری بر سر آن باشد. عبارت های کلید واژه ای با ۵۰ بار جستجو در ماه را نادیده نمی گیرم، اما به سراغ آنهایی که ۳۰ هزار با جستجو شده اند هم نمی روم. اگر تا آن حد بالا بپرم، به این خاطر است که عبارت کلیدواژه مرتبط بوده و وبسایت به آن توجه خوبی نشان می دهد؛ مخصوصا به دلیل لینک های درونی inbound links آن.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar