ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
594 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

افزایش بهره وری کارمندان ، با استفاده از اعتمادسازی!

سومین شیوه ی ترغیب کارمندان، شیوه ی اعتمادسازی است. این قضیه با خصوصیات تحت تسلط قرار دادنی که در استفاده از شیوه ی ترس و پاداش وجود دارد به طور اصولی فرق می کند.

الزاما هر تلاش مدیریتی در یکی از این دو مقوله جای می گیرد: تحت نفوذ قرار دادن، یا سازندگی

افرادی که دیگران را تحت نفوذ قرار می دهند، بسیار بیشتر از افراد سازنده هستند. البته تحت سلطه قرار گرفتن جزئی از طبیعت انسان است. تحت نفوذ قرار دادن دیگران با استفاده از ایجاد ترس یا تشویق باعث بروز نتایج فوری می شود که البته با مشکلات بلند مدتی همراه است.

تنها راهی که من برای دوری از نفوذ دیگران می شناسم، تشخیص خط فکری است که قبل از آن ایجاد می شود. اَعمال مدیران، مانند فروشندگان دقیقا نشانه ای از الگوهای فکری آنهاست.

وقتی ما احساس می کنیم که گروه کاری مان نمی تواند به طریقی  که باید، کار کنند بدون استثنا از خود می پرسیم، چرا؟ اگر فکر کنیم آنها نمی خواهند درست کار کنند و اگر واقعا می خواستند، می توانستند، دست به روش اعمال نفوذ می زنیم. پس از خود می پرسیم: “چگونه می توان آنها را به تولید بیشتر وادار کنم؟” سپس پاسخ می دهیم: “به آنها پاداش ویژه ای می دهم که تشویق به کار شوند.”

بعضی از مدیران بیشتر از شیوه هایی که نتیجه ی عکس دارند استفاده می کنند، یعنی می گویند: “آنها را جمع می کنیم و به آنها می گوییم که اگر بیشتر تولید نکنند، صدمه خواهند دید. این کار آنها را وادار به فعالیت بیشتر می کند.”

هر دو شیوه ی مذکور برای تحت نفوذ قرار دادن آنهاست. این مدیر اقدامی برای هدایت کارمندان به سوی فعالیت پر سود انجام نداده است و یا به مشکلاتی که باعث این عدم تولید شده رسیدگی نکرده است. او تنها یک سری شرایط را ایجاد کرده تا با رشوه دادن و یا اجبار، آنها را به فعالیت وادارد.

در عوض کسی که اعتمادسازی می کند، تشخیص می دهد، اگر افراد در سطح مطلوب کار نمی کنند، به این دلیل نیست که نمی خواهد موفق شوند، البته مگر اینکه کناره گیری کرده باشند یا در برابر تلاش های قبلی مدیریت، جهت تحت نفوذ قرار دادن آنها اعتراض کرده باشند. او می داند که عدم اطمینان باعث کاهش کارآیی می شود. در واقع افراد بهره ور به خاطر توانایی های درونی خود بیشتر به موفقیت می رسند. بنابراین بهره وری منعکس کننده ی اطمینان افراد به خود، موسسه و محصولات خدماتی است که ارائه می دهند.

استفاده ی زیاد از انگیزه ی ترس و پاداش، این خصوصیات ضروری را در فرد از بین می برد. وقتی افراد بخصوص با تهدید تحت نفوذ قرار بگیرند، احساس می کنند انگار خود را فروخته اند. در نتیجه این کارکنان اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و از سازمان و شخصی که آنها را در این وضعیت تحقیرآمیز قرار داده بیزار می شوند.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *