ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1,433 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه استخدام شویم؟

امروزه بیکاری دغدغه‌ی بسیاری از افراد جامعه به خصوص جوانان است. بسیاری از افراد یاد نگرفته‌اند که چگونه از توانایی‌های خود استفاده کنند. در رشته‌ی خود بسیار متخصص هستند اما در فرآیند استخدام ناکام می‌مانند. چگونه استخدام شویم نام کتابیست که اخیراً احمدرضا نخجوانی مدیر عامل شرکت شاتل به تألیف در آورده است. نخجوانی در ابتدا اینگونه می‎نویسد: تقدیم به همه‌ی کسانی که برای استخدام شدن، به بهانه‌ی تقدیر، دست بر روی دست گذاشته و در انتظار معجزه‌اند…

این کتاب کاربردی و کم حجم با اشاره به نکات کلیدی درباره‌ی انتخاب سازمان مطلوب و توصیه‎هایی برای جلسه‌ی مصاحبه‌ی استخدام و پس از استخدام سعی بر تسهیل فرآیند استخدام دارد.

بخشی از این کتاب را با هم می‌خوانیم:

توصیه‌هایی برای پیش از حضور در جلسه‌ی مصاحبه

  • تهیه‌ی یک رزومه‌ی خوب و ساده
  • کسب شناخت کامل از سازمان
  • کسب اطلاعات درباره‌ی مصاحبه‌گر
  • انجام تحقیق و آشنایی با شرح شغل پیشنهادی
  • تعیین ارزش افزوده‌ای که برای سازمان خواهید داشت
  • تمرین پاسخ به پرسش‌های معمول
  • تغذیه‌ی پیش از جلسه‌ی مصاحبه
  • انتخاب لباس مناسب برای حضور در جلسه

توصیه‌هایی برای جلسه‌ی مصاحبه

  • حضور زودتر در جلسه‌ی مصاحبه
  • خودتان را دست کم نگیرید.
  • باید آداب معاشرت را خوب بدانیم.
  • یادداشت برداری کنید.
  • مشخصاً به پرسش‌ها، پاسخ دهید.
  • مدیریت جلسه را شما بر عهده گیرید.
  • هرگز دروغ نگویید.
  • بحث پول، آخرین موضوع بحث است.
  • خود را جای مصاحبه‌گر بگذارید.
  • زبان حرکات بدن و لحن صحبت را جدی بگیرید.
  • مراقب اشتباهات مرسوم باشید.
  • شما نیز پرسش‌های خود را مطرح کنید.

نگارنده در بخشی از کتاب چنین گفته است: ((از دیدگاه من اگر متقاضی استخدام نکات مطرح شده در این کتاب را رعایت کند، به احتمال قریب به یقین، موفق به استخدام در سازمان مطلوب خود خواهد شد)).

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “چگونه استخدام شویم؟”

  1. بسیار کتاب خوب و آموزنده ای است و حداکثر ظرف مدت یک ساعت میتوانید آن را مطالعه نمایید

  2. م.جبلي گفت:

    چقدر جالب با اینکه کتاب رو نخونده بودم خیلی هاش رو ناخواسته انجام داده بودم و الان که متوجه شدم درستش همیناست خیلی برام قشنگ تر شد اینکه بدون هیچ تظاهری تمرین “خودم بودن” در هر شرایطی رو کرده بودم . ممنون از این مطلب بسیار مفید تشویق شدم حتما سرفرصت این کتاب رو بخونم … ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *