ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1396/11/05
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در پاسخ سوأل فوق باید گفت چنانچه ارزیابی خود شما نیز آن بوده که شرایط لازم و کلی برای احراز آن شغل را نداشته‌اید، بهتر است دیگر در این مورد سوأل نکنید.

اگر ارزیابی مصاحبه‌کنندگان در مورد شما درست بود و شغل مورد نظر برای شما مناسب نبوده! (یا شما برای آن شغل مناسب نبوده‌اید) نگران نباشید؛ چون در طولانی مدت این وضع به نفع شما خواهد بود و شکست‌های بعدی در آن شغل، شما را دچار اضطراب و نگرانی مضاعف نخواهد کرد.

اما اگر شما خود را در مقایسه با داوطلبان دیگر، واجد شرایط بهتری می‌دانید بهتر است نامه‌ای مؤدبانه بنویسید و از مصاحبه‌کنندگان بخواهید دلایل عدم انتخاب شما را به نحوی که صلاح می‌دانند، بیان کنند. در این حالت باید نامۀ شما به نحوی تنظیم شود که حالت شکایت و گله‌گزاری نداشته باشد و مخاطب نامه احساس کند برای ارزیابی وضعیت خود و جهت رشد خود می‌خواهید از نتیجۀ ارزیابی آنان اطلاع پیدا کنید. در نامۀ خود روشن سازید که هدف شما تردید در مورد تصمیمات آنان نیست و ضمناً خود را بازنده احساس نمی‌کنید.

اگر از شجاعت و شهامت کافی برخوردار هستید، تلفن کنید و چنانچه مصاحبه‌کنندگان در دسترس نبودند یا به سوأل شما پاسخ ندادند، دلخور یا ناراحت نشوید. اما اگر حاضر شدند تلفنی با شما صحبت کنند، با آنان بحث و مجادله نکنید و نگویید شما بهترین داوطلب شغل بوده‌اید و تصمیمات آن‌ها نادرست بوده است. با دقت به توضیحات آنان گوش دهید و مطالب را یادداشت کنید. بعد به خاطر توصیه‌هایی که به شما کرده‌اند از آنان تشکر کنید. ضمناً می‌توانید از آن‌ها بخواهید اگر توصیه‌ای دارند به شما بگویند تا در آینده این توصیه‌ها را به کار گیرید. اما در این مورد امیدوار نباشید به شما توصیه‌ای ارائه شود.

این قانون قدیمی را به یاد داشته باشید که ((تا وقتی درخواست نکنید یا نخواهید، چیزی نیز به شما داده نخواهد شد)).

(منبع: چگونه مصاحبه کنیم؟چگونه مصاحبه شویم؟ تألیف دکتر محمود ساعتچی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات