لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
364 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اثر مرکب : پیدا کردن یک همراه موفقیت

یک راه دیگر برای توسعه ی روابط، پیدا کردن یک همراه موفقیت است؛ شخصی که به همان اندازه ی شما متعهد به مطالعه و رشد شخصی است. این شخص باید کسی باشد که به او اعتماد دارید، کسی که به حد کافی جسور باشد تا به شما بگوید درباره ی شما، نگرش ها و عملکردتان واقعا چگونه فکر می کند.

این شخص می تواند یکی از دوستان قدیمی تان باشد یا حتی شخصی که شما را اصلا خوب نمی شناسد. موضوع اصلی بدست آوردن یک دیدگاه خارجی بی طرفانه و صادقانه است.

همراه موفقیت فعلی من، دوست خوبم لاندِن تیلور است. ما هر جمعه ۳۰ دقیقه با هم تلفنی صحبت می کنیم و در آن مکالمه، درباره ی پیروزی ها، شکست ها، اصلاحات و افسوس های مان بحث می کنیم و اینکه در کجای برنامه ی پیشرفت مان هستیم. انتظار آن تماس تلفنی و آگاهی از اینکه مجبورم به لاندن پاسخگو باشم، در کُل هفته، من را فوق العاده متعهد نگه می دارد.

من شکست های لاندن یا هر بازخوردی که او می خواهد، یادداشت می کنم و مطمئن می شود که هفته ی آینده درباره ی آنها از او بپرسم. او هم همین کار را برای من انجام می دهد. به این ترتیب ما یکدیگر را پاسخگو و مسئول نگه می داریم. او شاید بگوید: “بسیار خوب، هفته ی پیش قبول کردی که در این مورد، اشتباه کردی و متعهد به تغییرش شدی. این هفته درباره ی آن چه کاری انجام دادی؟”

زندگی می گذرد. هر دوی ما مدیران پر مشغَله و پر کاری هستیم، ولی برایم حیرت آور است که هر هفته این کار را بدون کوتاهی انجام می دهیم. کار راحتی نیست. بعضی وقت ها تمام روز به این فکر می کنم که “اَه لعنتی! باید این کار را انجام بدهم.” ولی اغلب اواسط مکالمه ی تلفنی مان، با خودم فکر می کنم: “چقدر خوشحالم این گفتگو را با هم داریم!” حتی حین آماده شدن برای آن مکالمه و فکر کردن درباره ی پیروزی ها و شکست های بزرگم در آن هفته، درباره ی خودم چیزهایی یاد می گیرم.

این هفته به لاندن گفتم: “می دانی، من کارهای نیمه تمام زیادی دارم. مشفول نوشتن کتابم هستم. با مسائل زیادی روبرو شده ام و از چیزهای جدیدی آگاه شده ام، اما واقعا هیچ چیز قابل ذکری برای این هفته ندارم.” گفت: “این آخرین هفته ای ست که اینطور می آیی.” بعد نفس عمیقی کشید و گفت: “من را فریب نده.” درسم را گرفتم. در واقع، من با تعیین نکردن یک چیز کاملا به یادماندنی برای به اشتراک گذاشتن با او، خودم را فریب داده بودم.

اگر علاقه مند باشید، یک مساله ی جدی برای شما دارم. آیا بازخورد واقعی می خواهید؟ اشخاصی را پیدا کنید که به اندازه ی کافی به شما اهمیت می دهند که بی رحمانه با شما صادق باشند.

از آنها اینها را بپرسید: “به نظر شما من چگونه شخصی هستم؟ فکر می کنید نقاط قوت من چیست؟ فکر می کنید در کدام زمینه ها می توانم پیشرفت کنم؟ فکر می کنید در چه مواردی اشتباه می کنم و خودم را زیر سوال می برم؟ چه کاری ست که با متوقف کردنش، می توانم بیشترین منفعت را ببرم؟ چه کاری ست که باید انجام دادنش را شروع کنم؟”

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.
[newsletter_form]

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات