ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۳
1,056 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اثر مرکب: بکار گیری مربی ها

پل جِی مایر یکی دیگر از مربیان من بود. پل در سال ۲۰۰۹ در ۸۱ سالگی درگذشت. هر وقت فکر می کردم کاری را واقعا در سطح بالایی انجام می دهم، به ملاقاتش می رفتم. برای من معیار بررسی واقعیت بود. وقت خیلی زیادی را با او می گذراندم. پل یکی از شرکت های من را خرید و بعد از آن، من یکی از شرکت هایش را برایش بازسازی و احیا کردم. آدم بسیار تاثیر گذاری در زندگی من بود.

بعد از چندین ساعت کنار او بودن و گوش دادن به تمام طرح ها، سرمایه گذاری های مخاطره آمیز و فعالیت هایش، سرگیجه می گرفتم. فقط تلاش برای درک تمام کارهایی که قصد انجام شان را داشت، به کل خسته ام می کرد. بعد از وقت گذراندن با او، فقط دوست داشتم بخوابم!

ولی ارتباطم با او، سطح بازیم را بالا برد. سرعت پیاده روی اش مساوی سرعت دویدن من بود. این ملاقات ها، تصورم را در این باره گسترش داد که چقدر بزرگ می توانستم بازی کنم و چقدر می توانستم بلندپرواز باشم. شما باید وقت تان را با چنین آدم هایی سپری کنید!

شما هیچ وقت آنقدر خوب نیستید که نیاز به مربی نداشته باشید. در مصاحبه ام با هروی مک کی، او گفت: “من ۲۰ مربی داشته ام، باور می کنی؟ من یک مربی سخنوری، یک مربی نویسندگی، یک مربی طنزپردازی، یک مربی زبان و … داشته ام.” برایم همیشه جالب بوده است که اشخاص خیلی موفق، همان کسانی هستند که خواهان جذب و استخدام بهترین مربیان و آموزش دهندگان هستند. واقعا ارزش دارد که برای بهبود و پیشرفت عملکردهای تان سرمایه گذاری کنید.

پیدا کردن، استخدام و مراوده با یک مربی، فرآیند مرموز یا ترسناکی نیست. وقتی با کن بلانچارد صحبت می کردم، او سادگی مراوده با یک مربی را اینطور توضیح داد: “اولین چیزی که در رابطه با یک مربی باید یادتان باشد این است که نیازی نیست وقت زیادی از آنها بگیرید. بهترین توصیه هایی که تا حالا بدست آورده ام در برخوردهای کوتاهی مثل صرف صبحانه یا ناهار بوده است. فقط به آنها می گویم مشغول انجام چه کاری هستم و به دنبال توصیه های شان هستم، همین. شگفت زده خواهید شد وقتی ببینید آدم های فوق العاده موفق، وقتی بدانند وقت زیادی از آنها نمی گیرید، چقدر تمایل به مربی گری دیگران دارند.”

جان وودن در مجله ی موفقیت، روی این نکته تاکید کرد که اشخاص چقدر مایل به مربی گری هستند: “مربی گری میراث واقعی شماست. این بزرگ ترین ارثی است که می توانید به دیگران بدهید وهیچ وقت نباید تمام شود. به همین خاطر است که هر روز از خواب بیدار می شوید؛ که آموزش دهید و آموزش بگیرید.”

او این را هم گفت که مربی گری یک خیابان دوطرفه است: “یک شخص باید پذیرای برخورداری از مربی باشد. این تکلیف و مسئولیت ماست که خواهان این باشیم که به جان و ذهن مان اجازه دهیم که از آدم های اطراف مان تاثیر پذیرد، توسط آنها شکل بگیرد و نیرومند شود.”

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *