ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
383 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش: رقابت، در شیوه ی طراحی نهفته است

موسس شرکت «هاردکندی» شرکت مواد آرایشی با فروشی بیش از ده میلیون دلار در سال، می داند زنان جوان چه لاکی را بیشتر می پسندند، زیرا خود او جوان و عاشق لاک است. رقابت، در شیوه ی طراحی نهفته است. اگر این کار برای شما اهمیت داشته باشد کار آسان می شود اما اگر نه، چه اتفاقی می افتد؟ اگر شما مشغول ساخت محصولی باشید و یا آن را بازاریابی کنید که به استفاده از آن علاقه نداشته باشید، چه اتفاقی خواهد افتاد. با تمام این تفاسیر کسانی هم هستند که لوازمی را تولید می کنند که شاید آن را واقعا تجربه نکرده باشند مثل تولید کننده ی پوشاک بچه، دستگاه دیالیز و یا چرخ های تراشکاری.

شما می توانید یکی از این دو تکنیک را استفاده کنید:

یادگیری هنر طراحی، وارد شدن به حیطه ی سرآمدان حرفه ی خود که عمیقا آن کار، محصول و یا خدمت برایشان مهم است و چیزی را تولید می کنند که واقعا عاشقش هستند؛ بازاریابان و طراحانی که خودشان را به جای توده ی مردم می گذارند و آنچه که مردم واقعا می خواهند، تصور می کنند.

در طولانی مدت خواهید آموخت چقدر سودآورتر است اگر چیزی را تولید کنید که تنها برای خودتان نباشد. آموختن این مهارت، انعطاف پذیری شما را افزایش می دهد. 

اگر این فروتنی را که نشأت گرفته از توانایی طرح ریزی است برای گروه بیشتری از مردم، توسعه ندهید، زمانی که دیگر از جانب آن گروه کوچک که قبلا حامی شما بودند حمایت نشوید و نتوانید با آنها همچنان ارتباط داشته باشید، دچار تنش و ترس خواهید شد.

دومین تکنیک، آموختن علم طرح ریزی برای ساخت ترتیبی منظم از ساخت یک کالا، مشاهده آن، اندازه گیری و یادگیری و انجام مجدد آن است. مشخصا این تکنیک برای محصولات و خدمات پیچیده و فروش های طولانی مدت مثل خطوط هوایی جت مناسب نیست، اما برای اتومبیل، اسباب بازی و اغلب موارد مصرفی مفید است.

هرساله در ماه فوریه صنعت اسباب بازی صدها نوع اسباب بازی تولید شده را در نمایشگاه های اسباب بازی عرضه می کند، فقط معدودی از آنها همیشه تولید می شوند و آن دسته که مورد توجه قرار نمی گیرند در همان دوره ی معرفی، به دست فراموشی سپرده می شوند.

بازاریابانی که روش علمی طراحی پروژه های مورد درخواست مردم را به کار می برند تعصب و یا نکته نظر خاصی ندارند، در عوض راه درست فرآیند را می دانند و آن را به همان جایی که باید برود، هدایت می کنند.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *