ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
390 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه با پیام گیر تلفن افراد را تحت تاثیر قرار دهید

با توجه به پیام هایی که اشخاص در دستگاه پیام گیر تلفن خود بر جای می گذارند، می توانید درباره آنها اطلاعات فراوانی به دست آورید. ممکن است به کسی زنگ بزنید و دستگاه پیامگیرش جواب بدهد:
در حال حاضر در محل کارم نیستم. اما فکر نمی کنم شما بخواهید با من تماس بگیرید.» آیا فکر نمی کنید این شخص از عقده حقارت برخوردار است؟
ممکن است به کسی زنگ بزنید و تلفن پیامگیرش بگوید: «در حال حاضر در خانه نیستم، اما صدایی که میشنوید صدای یک سگ دوبرمن است. لطفا پیام بگذارید.» آیا فکر نمی کنید این خانم از آن می ترسد که در غیابش کسی به خانه اش دستبرد بزند؟ اما اغلب، پیامها و نگرانیهای خود را اینگونه مطرح نمی کنیم. در اینجا نکته ای را به عنوان راهنمایی به شما می گویم. همه روزه پیامی را که پخش می کنید تغییر دهید. اشخاص احساس می کنند وقتی با عبارات مختلفی که شما ضبط کرده اید روبه رو می شوند بیشتر میتوانند به شما اعتماد کنند. در صورت امکان به کسانی که زنگ می زنند اطلاع بدهید کجا هستید و چه ساعتی بازمی گردید. اگر مشتریانی دارید که می خواهید کاری برایشان انجام دهید این روش بسیار مفیدی است. مثلا می توانید این پیام را ضبط کنید: «من… اسمتان هستم. امروز سه شنبه ۷ می است. تا ساعت ۵ بعداز ظهر باید در یک جلسه فروش شرکت کنم. لطفا در صورت تمایل پیام بگذارید. به محض بازگشت به دفتر به شما جواب میدهم.» در ضمن توجه داشته باشید که پیام شما باید کوتاه باشد. بعضیها همه روزه پیامشان را تغییر می دهند، اما پیامشان مفصل است. بعضی دیگر هم که این روزها تعدادشان زیاد است از این پیام استفاده می کنند: «من یا سر میزم نیستم یا با تلفن دیگر صحبت می کنم. لطفا پیام بگذارید تا در اسرع وقت به شما جواب بدهم.»

توجه داشته باشید که پیام شما روی اشخاص تأثیر می گذارد. سعی کنید لحن دوستانه و بیطرفانه داشته باشید. پیامهایتان را تغییر بدهید. پیامهایتان هرچه کوتاه تر باشند بهتر است.
پیوسته پیامهایتان را تغییر بدهید
اگر می خواهید شما را آگاه و قابل اعتماد در نظر بگیرند، پیامهای کوتاه، حرفه ای و دوستانه ضبط کنید. از موسیقی استفاده نکنید. لطیفه نگویید، پیامهای الهام بخش بر جای نگذارید، مبالغه نکنید و در مقام تعریف از خود حرف نزنید. و بالاخره همه روزه پیامهایتان را تغییر بدهید. لازم نیست که پیامهایتان از هر جهت کامل باشند.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *