IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
پیام-گیر

چگونه با پیام گیر تلفن افرادراتحت تاثیر قرار دهید

چگونه با پیام گیر تلفن افراد را تحت تاثیر قرار دهید

با توجه به پیام هایی که اشخاص در دستگاه پیام گیر تلفن خود بر جای می گذارند، می توانید درباره آنها اطلاعات فراوانی به دست آورید. ممکن است به کسی زنگ بزنید و دستگاه پیامگیرش جواب بدهد:
در حال حاضر در محل کارم نیستم. اما فکر نمی کنم شما بخواهید با من تماس بگیرید.» آیا فکر نمی کنید این شخص از عقده حقارت برخوردار است؟
ممکن است به کسی زنگ بزنید و تلفن پیامگیرش بگوید: «در حال حاضر در خانه نیستم، اما صدایی که میشنوید صدای یک سگ دوبرمن است. لطفا پیام بگذارید.» آیا فکر نمی کنید این خانم از آن می ترسد که در غیابش کسی به خانه اش دستبرد بزند؟ اما اغلب، پیامها و نگرانیهای خود را اینگونه مطرح نمی کنیم. در اینجا نکته ای را به عنوان راهنمایی به شما می گویم. همه روزه پیامی را که پخش می کنید تغییر دهید. اشخاص احساس می کنند وقتی با عبارات مختلفی که شما ضبط کرده اید روبه رو می شوند بیشتر میتوانند به شما اعتماد کنند. در صورت امکان به کسانی که زنگ می زنند اطلاع بدهید کجا هستید و چه ساعتی بازمی گردید. اگر مشتریانی دارید که می خواهید کاری برایشان انجام دهید این روش بسیار مفیدی است. مثلا می توانید این پیام را ضبط کنید: «من… اسمتان هستم. امروز سه شنبه ۷ می است. تا ساعت ۵ بعداز ظهر باید در یک جلسه فروش شرکت کنم. لطفا در صورت تمایل پیام بگذارید. به محض بازگشت به دفتر به شما جواب میدهم.» در ضمن توجه داشته باشید که پیام شما باید کوتاه باشد. بعضیها همه روزه پیامشان را تغییر می دهند، اما پیامشان مفصل است. بعضی دیگر هم که این روزها تعدادشان زیاد است از این پیام استفاده می کنند: «من یا سر میزم نیستم یا با تلفن دیگر صحبت می کنم. لطفا پیام بگذارید تا در اسرع وقت به شما جواب بدهم.»

توجه داشته باشید که پیام شما روی اشخاص تأثیر می گذارد. سعی کنید لحن دوستانه و بیطرفانه داشته باشید. پیامهایتان را تغییر بدهید. پیامهایتان هرچه کوتاه تر باشند بهتر است.
پیوسته پیامهایتان را تغییر بدهید
اگر می خواهید شما را آگاه و قابل اعتماد در نظر بگیرند، پیامهای کوتاه، حرفه ای و دوستانه ضبط کنید. از موسیقی استفاده نکنید. لطیفه نگویید، پیامهای الهام بخش بر جای نگذارید، مبالغه نکنید و در مقام تعریف از خود حرف نزنید. و بالاخره همه روزه پیامهایتان را تغییر بدهید. لازم نیست که پیامهایتان از هر جهت کامل باشند.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar