ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۴
668 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه درباره زندگی آنها اطلاعاتی به دست آوریم

فرض کنیم روزنامه فروش، روزنامه شما را در منزلتان تحویل داده است. فنجانی قهوه برای خودتان تدارک می بینید تا روزنامه را بخوانید و بدانید در دنیا چه می گذرد.

آیا ابتدا به بخش خبرهای بین المللی می روید؟ آیا اول به بخش مد نگاهی می اندازید؟ بخش ورزشی را می خوانید؟ شاید هم بخش کمدی و خنده دار روزنامه را مطالعه می کنید؟

هر کدام را که امروز اول به سروقت آن می روید فردا نروید. فردا به سروقت بخش دیگری بروید. بخشی که معمولا آن را کمتر می خوانید. چرا؟ برای اینکه اینگونه با دنیاهای مختلفی روبه رو می شوید به طوری که خیلی زود در شرایطی قرار می گیرید که با اشخاص در گروههای مختلف آشنایی پیدا کنید و بتوانید با آنها به راحتی حرف بزنید. درباره بخش معاملات ملکی چه می گویید؟ ممکن است این بخش ابدا برایتان جذابیت نداشته باشد. اما ممکن است دیر یا زود در جمع کسانی قرار بگیرید که برایشان ملک و املاک حرف اول را بزند. اگر هر چند هفته یک بار نگاهی به این بخش از روزنامه بیندازید، اطلاعاتی به دست می آورید که در وقت نیاز از آن استفاده نمایید.
ستون پیامهای بازرگانی؟ ممکن است فکر کنید بدون خیابان مادیسون، دنیا به مکان بسیار بهتری تبدیل می شد. کافیست نگاهی به این ستون بیندازید تا حرفهای گفتنی فراوان پیدا کنید. اگر در حرفهایتان از کلماتی استفاده کنید که حاضران در مجلس با آن مأنوس نباشند، برای خود تولید مشکل می کنید. اگر در کشتی کسی از شما بپرسد چند وقت است در این قایق کار می کنید ناراحت میشوید زیرا شما در قایق کار نمی کنید، روی یک کشتی تفریحی بزرگ کار می کنید. خوشحالید که در این کشتی بزرگ تفریحی کار می کنید و این کشتی بزرگ تفریحی یک قایق نیست. استفاده از کلمات مناسب و به جا به گفت و گوی شما شکل معجزه می بخشد. می توانید با طرح سؤالات به جا و گفتن کلمات مناسب با دیگران ارتباط مؤثر برقرار کنید. برای رسیدن به این موقعیت کافیست بخشهای مهم روزنامه را بخوانید.
نقش مهم روزنامه های تجاری
روزنامه ها و نشریات تجاری را بخوانید. اینها مجلاتی هستند که برای اعضای هر صنعت فرستاده می شوند. از دوستانتان در حرفه های مختلف بخواهید مجلاتشان را به شما قرض بدهند. می توانید با خواندن این نشریات به آمادگی بسیار بیشتری برسید.
همه صنایع یکی دو نشریه دارند. هر کدام از این نشریات اطلاعاتی را در اختیار شما قرار میدهند. می توانید از داغ ترین مباحثی که در هر صنعتی وجود دارد آگاه شوید. در زمینه سرگرمیهای مردم خواندن مجلاتی در زمینه های ورزشی، مانند نرم دویدن، قایق رانی، دوچرخه سواری، اسکی کردن بسیار مفید است.
همان طور که ملاحظه می کنید، همه ساله صدها و هزاران مجله در زمینه های تفریح و سرگرمی چاپ می شوند.
چندین سال قبل هر هفته یکی از این مجلات را میخریدم. فایده اش را زمانی بردم که یکی از مراجعانم مرا برای شام به خانه اش دعوت کرد. باغچه زیبایی داشت و من به لطف مجله گل و باغچه توانستم درباره گل و گیاه با او حرفهای جالب بزنم. با توجه به اطلاعاتی که در این خصوص نشان دادم، صاحبخانه از من دعوت کرد باغچه موجود در حیاط خلوت او را هم تماشا کنم. در حال تماشای گلهای باغچه توانستم موضوع را به کار شرکت خودم برگردانم و با او در این خصوص هم صحبت کنم.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *