ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۹
649 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

پذیرش خود

یکی از مشهور ترین کتاب های شغلی و بازرگانی که در سال های اخیر به بازار عرضه شده است کتابی است با عنوان “حالا نقاط قوت خود را کشف کنید!” این کتاب به دنبال کتاب پر فروش دیگری به نام “ابتدا همه ی قاعده ها را بشکنید!” به بازار عرضه شد. نتیجه گیری مشترک هر دو کتاب این است: “اشخاص عوض نمی شوند.”

هر کس با مهارت ها، قابلیت ها، گرایشات، توانمندی ها، نقاط ضعف و قوت و استعدادهای به خصوصی متولد می شود. اینها در اوایل زندگی شما شکل می گیرند و در اواخر دوران نوجوانی خودنما می گردند و در جریان زندگی شما تغییر چندانی نمی کنند.

یکی از مهم ترین کارهایی که باید بکنید این است که ببینید در چه زمینه ای قوی هستید، و یا در چه زمینه ای می توانید خوب بشوید و بعد با تمام وجود بکوشید در این زمینه به آنچه توانایی اش را دارید برسید.

مری پارکر فولت، مشاور مدیریت، در دهه ی ۱۹۲۰ نوشت: “بهترین راه هدایت یک اسب، هدایت او در همان مسیری است که دارد حرکت می کند.” بهترین کاری که برای هدایت خود می توانید انجام دهید این است که با توجه به استعدادهای طبیعی و علایق خود، کاری صورت دهید.

جیم کتکارت، نویسنده و سخنران می گوید: “طبیعت ِ خود را پرورش دهید.” این توصیه ی کاملا مهمی است که باید در کار و شغل تان به آن بها بدهید. شما با استعداد شخصی و معینی متولد می شوید. هر کس قابلیت هایی دارد که با قابلیت ها و توانمندی های دیگران فرق می کند. شما در طول زندگی خود به حرفه ها و فعالیت هایی جذب می شوید و گرایش پیدا می کنید که در آن کار از استعداد بهتری برخوردارید.

استعدادهای خود را پرورش دهید

مایکل جردن، بازیکن بسکتبال، زمانی می گفت: “همه استعداد دارند، اما رسیدن به توانمندی، به کار و تلاش فراوان احتیاج دارد.” لانگفو، شاعر، زمانی نوشت: “بزرگ ترین تراژدی انسان متوسط این است که موسیقی هنوز نواخته نشده است در گور قرار می گیرد.”

ممکن است سال ها در زمینه ی کاری که برای آن ساخته نشده اید فعالیت کنید، بعد شغلی را که مناسب آن هستید، بیابید و در آن پیشرفت چشمگیر بکنید.

ناپلئون هیل می گوید: “کلید موفقیت در این است، کاری را که به واقع دوست دارید، انجام بدهید و بعد راهی بیابید که این کار، زندگی خوبی را برای شما تدارک ببیند.”

اغلب میلیونرهای خود ساخته می گویند: “من حتی یک روز در زندگی ام کار نکردم.” تنها کار آنها این بود که به آنچه از انجام آن لذت می برند مشغول شدند و بعد آن را بیشتر و بیشتر انجام دادند.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *