ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۴
343 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
نوشتن عقاید در برابر صحبت کردن درباره آنها

نوشتن باعث تمرکز و یادآوری می شود. «فهرست اهداف» به شما کمک می کند تا به خاطر داشته باشید کوشش می کنید تا چه جور انسانی باشید. این فهرست یک چتر حفاظتی است. روشی منسجم است که یک اصل را به وجود می آورد. این چیدمانها برای زمانی که به سوی جریان زندگی و جهان اطراف میروید طرح اولیه را به شما یادآوری می کند. سپس با این تمرکز با دنیای بیرون روبه رو میشوید. هدف انجام این کارهاست:
به افکارتان آگاهی بدهید، تا در اکنون و اینجا در زمان حال باشد. مقدار غذایتان را کم کرده و کمتر حرف میزنید و بیشتر شنونده هستید.
داشتن مقاصد برنامه ریزی شده احتمال وقوع حوادث ذکر شده را بیشتر خواهد کرد. نوشتن یعنی شما راه زیستن را می خواهید، این خواسته برایتان مرکزیت دارد. قلم شما نباید هر چیزی را که به آن ایمان ندارید رونویسی کند. هم چنان که هر قانونی را می نویسید، درباره اش می اندیشید و تعهد خود را به آن می آزمایید.
بسیاری از مردم ترجیح میدهند که یک چنین فهرستی را یک بار بنویسند یا آن را رونویسی کرده و سپس هر روز آن را بازخوانی کنند. با ایده ی مراجعه کردن به فهرست خود، آن را بلندبلند می خوانند تا از طریق شنیدنش مطلب موردنظر برایشان تداعی شود. این روشی است که برای شخص نمی تواند آن چنان موثر باشد. علت اینکه خیلی از روزها مینویسید این است که نحوه ی ارتباط خودتان را با آن پیدا کنید. همین عمل نوشتن پرسش هایی را شکل می دهد، آیا در زمان حال هستید؟
وقتی که از خواب بیدار میشوید حالت متفاوتی در خود حس می کنید، از دنیای رویا به زمان حال آمده اید و بعضی چیزها در شما به هم ریخته است. گاهی اوقات فهرست برداری کمی طول می کشد به هرحال هر روز آنها را مینویسید اما نمی توانید روی آنها تمرکز کنم. این برای من یک سنجش است که چطور ذهنم را هوشیار نگه دارم و اینکه چطور با خودتان ارتباط برقرار کنید و چطور روز به خصوصی را پایه ریزی کنید. اگر در یک برهه ای نتوانم بعضی چیزها را به خاطر بیاورید احتیاج دارید نگاهی به کاغذ اهداف روزهای قبلتان بیندازید. با این کار می توانید هوشیاری خود را در گوشه ای از کاغذهای اهداف به دست بیاورید. نوشته ها را در طی روز در ذهنتان مرور می کنید و در صورت لزوم تنظیماتی را در آن ایجاد می کنید.
تغذیه ی ذهن درونی
نوشتن این لیست غذای ذهن درونی است. یعنی ذهنی «به جز ذهن خودآگاه». تصور کردن منظره ای با محتوای احساسی به طور واضح در ذهن ترسیم می شود، آن چنان که به نیرومندی یک تجربه ی واقعی است. به مراتب مغز و ضمیر ناخودآگاه آن را درک خواهند کرد.
به وسیله ی تغذیه ی دائمی ذهن ناخودآگاه با این نوشته ها آنچه را که از دنیا طلب می کنیم، کائنات در اختیارمان می گذارند.

منبع: بنویس تا اتفاق بیوفتد ( دکتر هنریت کلاوسر)

سری مقالات بنویس تا اتفاق بیافتد را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *