ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
1,099 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : ۱۰ روش برای تشخیص فریب (۲)

  • پنهان کردن حالات چهره

چهره ی خشک و بی روح ممکن است به این معنا باشد که فرد در حال مخفی کردن احساساتش است. این همان حالتی است که به آن “چهره ی خونسرد” می گویند و بهترین و ساده ترین راه برای پنهان کردن چیزی است که ترجیح می دهید افشا نشود. چشم های تنگ و پیشانی در هم کشیده و عضلات به هم فشرده ی فک، نشانه های کوچک و ظریف دیگری از سرکوب احساست اند.

تصور کنید در مراسم خاکسپاری دوستی عزیز حضور دارید. با آنکه شاید واقعا می خواهید بی اختیار زیر گریه بزنید، حس می کنید چنین آشکارا نشان دادن احساسات تان کار چندان درستی نیست. بنابراین عمدا قیافه ی آرامی به خود می گیرید. به این صورت که به جای گریه کردن لب هایتان را روی هم فشار می دهید یا حتی به کسانی که به شما تسلیت می گویند لبخندهای کوچکی تحویل می دهید.

نشانه های افشا کننده ی در اینجا چشمان پر از اندوه، پیشانی در هم کشیده، لبخندی زورکی با گوشه های پایین آمده ی لب های شماست و در حالیکه سعی می کنید احساسات خود را پنهان کنید و اطرافیان را متقاعد کنید که به خوبی از پس تحمل این رنج برمی آیید، احتمالا لب هایتان می لرزد.

  • با دقت برانداز کردن

بعضی از دروغگوها مستقیما در چشم شما زل می زنند و بی شرمانه دروغ می گویند. بعضی دیگر سمت دیگری را نگاه می کنند. آنچه شما بعنوان دروغ یاب باید انجام دهید این است که به شدت عمل فرد دقت کنید و آن را با رفتاری مقایسه کنید که قبلا از او دیده اید. برخی از نشانه های فریبکاری عبارتند از:

مالیدن چشم ها: برای فریبکارانی که مشغول صحبت اند، مالیدن چشم کاری چندان غیرعادی نیست؛ گویی به این شکل مغزشان در حال دور کردن یا حذف فریب است. مردها چشم شان را محکم می مالند، اما زن ها خیلی کوتاه و به آرامی فقط زیر چشم را لمس می کنند. هم زنان و هم مردان ممکن است برای اجتناب از نگاه خیره ی شما سمت دیگری را نگاه کنند.

عدم توانایی در نگاه مستقیم به چشم طرف مقابل: این حالت همان ویژگی آشنا و مربوط به نگاه های بی ثبات است که در آن شخص فریبکار نمی تواند مستقیما به چشمان شما نگاه کند. متوجه شوید که چشم های این فرد مدام به این طرف و آن طرف می چرخد یا اصلا نگاهش به نگاه شما گره نمی خورد.

اگر تصور می کنید که کسی مشغول تعریف داستانی عجیب و غریب برای شماست چند سوال ساده از او بپرسید که پاسخ های کوتاهی دارند و می دانید جواب صادقانه ای را می طلبد. دقت کنید که آن فرد به چه سمتی نگاه می کند. در ادامه، سوالی سخت تر بپرسید و ببینید چشم ها به کدام سمت می روند. اگر شخص مشغول سر هم کردن جوابی باشد، چشم هایش به دنبال آن خواهند رفت و اگر حقیقت را به شما بگوید، چشم هایش از همان الگویی پیروی می کنند که در پاسخ به سوالات اول مطابق آن عمل کردند.

به دنبال رفتارهای غیرمعمول و اعمال جبرانی بیش از اندازه در شخص فریبکار باشید. اگر بعنوان مثال او هنگام صحبت خیلی کم به چشمان شما نگاه می کند و در حال حاضر نمی تواند به اندازه ی کافی با شما ارتباط برقرار کند، قطعا می توانید به او شک کنید.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *