ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۰۳
460 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

رفتن به ماورای نتیجه

تاکید بر نتیجه، یک موضوع است، اما سطح عمیق تری وجود دارد که می توانید به آن برسید، که اراده ی شما را بیش از این محکم خواهد کرد. من این سطح عمیق تر را “سودِ سود” یا “نتیجه ی نتیجه” می نامم.  به جای اینکه فقط هدف خود را بنویسید، درباره ی این موضوع فکر کنید که اولا چرا آن هدف را می خواهید، و دستیابی به آن چگونه زندگی خود شما یا دیگران را غنا می بخشد.

ماریا مسئول قسمت سرو نوشیدنی در کافی شاپی به نام دیوا است. در جستجوی آپارتمانی است که در آن نگهداری حیوانات خانگی مجاز باشد. او می خواهد آپارتمان، کف چوبی و تعداد زیادی پنجره داشته باشد و می خواهد نزدیک پارک باشد.

او با شور و شوق، توصیف آپارتمان ایده آلش را که روی برگه ی کنده شده از دفترچه یادداشت نوشته است، به من نشان داد. وقتی فهرست فوق العاده اش را می خواندم، می دانستم که به زودی خانه ی رویایی اش را گیر می آورد، زیرا در هر مورد، نه تنها آنچه را که می خواست، بلکه دلیل خواستن آن را هم نوشته بود.

“مجاز به نگهداری حیوانات: چون آنها شادی آفرین هستند.”

“کف چوبی: چون تمیز کردنش راحت است.”

“نزدیک به پارک: تا در آن بدوم.”

“دور تا دورش پنجره باشد: برای روشنایی بیشتر.”

وقتی دو هفته بعد ماریا را با چشمانی درخشان دیدم، اصلا متعجب نشدم. او آپارتمان ایده آلش را پیدا کرد، آپارتمانی کف چوبی، دارای پنجره های بزرگ، درست نزدیک پارک گرین لیک و به او اجازه ی نگهداری گربه اش را دادند.

حالا شما

نوشتن درباره ی نتیجه ی هدف، به شما کمک می کند که حتی وقتی متمرکز نیستید، تمرکزتان را حفظ کنید. نوشتن، هدف و نتیجه ی مورد نظر را در ذهن نگه می دارد. این صفحه می تواند هدف تان را برای شما نگه دارد.

وقتی روی نتیجه تمرکز می کنید، به زمان حال ساده بنویسید، انگار که دارید چیزی را شرح می دهید که هم اکنون اتفاق می افتد. من آن را “نوشتن به منزله ی واقعیت” می نامم.

اکنون عمیق تر کندوکاو کنید. نه تنها نتیجه ی هدف را، بلکه “نتیجه ی نتیجه” آن را. چرا داشتن یا نداشتن آن، مهم است؟ چرا آن را می خواهید؟ به همین ترتیب ادامه دهد تا اینکه به دلیل اصلی برسید.

یک راه برای انجام این کار، این است که هنگام نوشتن، این جای خالی را پشت سر هم پر کنید: “… و به این دلیل آن را می خواهم که…”

تمرکز بر نتیجه و نتیجه ی نتیجه، رویای شما را زنده نگه می دارد. هرچه بیشتر بر تاثیراتی که هدف تان خواهد داشت، تمرکز کنید، می توانید در ماموریت خود برای تحقق بخشیدن به آن مشتاق تر و متعهدتر باشید.

(منبع: بنویس تا اتفاق بیفتد، هنریت آن کلاوسر)

ادامه ی مقالات موفقیت شخصی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *