ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۶
531 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : اگر پول ندارید، از پول دیگران استفاده کنید!

«تجارت، نسبتا ساده است، چون پولش مال دیگران است!» این گفته الکساندر دومای پسر در نمایشنامه «مساله پول» است.

بله، به همین سادگی. از پول دیگران استفاده کنید. این راه دستیابی به ثروتی عظیم است. بنجامین فرانکلین، ویلیام نیکرسون، کنراد هیلتون و هنری جی. کیسر، همگی این کار را کردند. اگر ثروتمند نیستید، یاد بگیرید که نانوشته ها را بخوانید. در حقیقت، چه ثروتمند باشید و چه فقیر، یاد بگیرید که نوشته های هر شعار، بدیهیات و انگیزه سازهای درونی را بخوانید.

اصل نانوشته در استفاده از پول دیگران هم این است که با توجه به معیارهای صداقت، راستگویی، امانتداری، فروتنی و درستکاری رفتار کنید و در ارتباط خود با دیگران، از این قاعده طلایی بهره ببرید. کسی که صادق و راستگوست، ارزش ثروتمند شدن را دارد.

اعتبار و بهره گیری از پول دیگران، تقریبا یکی هستند. نبود یک سیستم اعتباری مطلوب در هر کشور، موجب عقب ماندگی مردم آن جامعه می شود. این در حالی است که همین سیستم اعتباری در آمریکا چنان قدرت یافته است که ثروت و پیشرفت عظیمی را برای این کشور به ارمغان آورده است. این سیستم، در اصل، آمریکایی است. بنابراین، بهتر است به نصیحت بنجامین فرانکلین که مردی موفق و ثروتمند است توجه کنید.

نصیحتی خوب

کتاب آقای فرانکلین به نام «نصیحت به یک تاجر جوان» که در ۱۷۴۸ نوشته شد، در باره استفاده از پول دیگران است:

«به خاطر بسپار که ذات پول، مولد و زاینده است. پول، پول می آورد و سود آن نیز پول ساز است»

همچنین فرانکلین گفته است:

«به یاد داشته باش که ۶ پوند در سال، چیزی نیست. اما به خاطر همین ذخیره اندک یک مرد با اعتبار و وجهه خوبش می تواند مالک ۱۰۰ پوند شود و در طول سال از این پول استفاده کند.»

این جمله فرانکلین، بیانگر یک عقیده بزرگ است. نصیحت او هنوز هم کارساز است. می توانید با چند سنت ناقابل شروع کنید و صاحب میلیون ها دلار شوید. یا حتی می توانید این عقیده را گسترش دهید و بیشتر از مبلغی که انتظار دارید به دست آورید. این کاری است که «کنراد هیلتون» انجام داد، چون مرد معتبری بود.

هتل های زنجیره ای هیلتون، با استفاده از ۲۵ میلیون دلار اعتبار که از پول دیگران حاصل می شود، توانست هتل های کوچکی برای مسافران هواپیما در فرودگاهها بسازد. اما این مبلغ از کجا آمده است؟ مسلما نام هیلتون موجب رونق این معامله شده است. صداقت و راستگویی، چیزی است که هیچ جایگزین مطلوبی ندارد. به عبارتی، عنصری است که بیش از هر چیز دیگر، در ابعاد وجودی بشریت رخنه می کند. صداقت یا حتی نبود آن، به طور محسوس در کلمات و اندیشه ها و رفتار انسان بروز می یابد و حتی می تواند در چهره افراد هم نمود داشته باشد، به گونه ای که یک بیننده عادی هم می تواند صداقت یا عدم صداقت طرف را به سرعت دریابد. از سوی دیگر، یک شخص بی صداقت، ضعف و ناتوانی اش را در طنین صدا، حالات چهره، ماهیت مکالمات روزمره یا حتی رفتارش نشان می دهد.

“صداقت، آبرو، اعتبار و موفقیت، به هم وابسته اند. کسی که در به دست آوردن یکی از آنها موفق باشد، به طور حتم برای به دست آوردن سه عنصر دیگر هم تلاش می کند.”

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *