ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۱
346 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : همیشه حق با مشتری است

هر هفته با تاجرهایی صحبت می کنم که از سطح فروش و سودآوری سازمان خود ناراضی هستند. آنها اصرار دارند که محصولات و خدمات شان عالی است و مردم باید بیشتر از آنها خرید کنند. در هر مورد مجبورم با ملایمت این نکته را به آنها تذکر بدهم که تنها مدرکی که ثابت می کند محصولات و خدمات شان حقیقتا جذاب با ارزشمند هستند این است که مردم با میل و اشتیاق آنها را خریداری کنند. و بعد مجددا آنها را خریداری کنند و به دوستان شان هم بگویند تا آنها هم این محصولات و خدمات را خریداری کنند.

به گفته کارشناسان در طول زمان مشخص می شود که حدود ۷۰ درصد تصمیمات تجاری شما اشتباه بوده اند. این درصد میانگین است. اگر یک تاجر جدی باشید یا تجارت جدیدی را شروع کرده باشید حتی بیشتر از اینها اشتباه خواهید کرد. عجیب نیست که یک کارآفرین در ابتدای کار خود در ۹۰ درصد موارد مرتکب اشتباه شود. برای پذیرفتن این احتمال که ممکن است در اکثر موارد، فرضیات و باورهایی که علاقه زیادی به آنها دارید اشتباه باشند به انضباط فردی و شخصیت فوق العاده ای نیاز دارید.

با این حال اگر می خواهید تعداد اشتباهات و ضررهایتان کم شود و منابع تان را به سمتی هدایت کنید که بیشتر به مشتریان تان چیزهایی را بدهید که واقعا می خواهند، به آنها احتیاج دارند و حاضر هستند به خاطرشان پولی پرداخت کنند رعایت انضباط فردی، ضروری است. همه سرمایه گذاری های تجاری و شروع کردن کارهای تجاری به سطح بالایی از خوش بینی احتیاج دارند.

باید به امکانات آینده تجارت خودتان و محصولات و خدمات جدیدتان اعتقاد داشته باشید. شما باید تا حدی مطمئن باشید که می توان آنها را به بازار عرضه کرد که مایل باشید ریسک مالی را بپذیرید و ساعت ها، هفته ها و سال های زیادی را صرف کنید تا به اهداف تجاری تان دست پیدا کنید. و باید همه این کارها را بدون وجود تضمینی برای موفقیت انجام بدهید. در عین حال برای اینکه اطمینان تان بیش از حد نباشد و روی آن کنترل داشته باشید و واقع بین باقی بمانید به انضباط فردی نیاز دارید. اطمینان بیش از حد در تجارت می تواند به اشتباه، ضرر مالی و حتی ورشکستگی منجر شود.

باید بهتر باشید

به دلیل طبیعت مصمم رقبایتان برای اینکه در بازار دوام بیاورید باید خود را ملزم کنید که با رقبایتان برابر بوده یا اینکه از آن ها بهتر باشید. به هر حال رقبای شما صبح ها که از تخت شان بیرون می آیند به این فکر می کنند که چطور می توانند شما را از دور تجارت خارج کنند. آن ها می خواهند مشتری ها و فروش های شما را از آن خود کنند.

آنها می خواهند سودهای شما را به خودشان اختصاص بدهند. آنها می خواهند تا حد امکان تجارت شما را از آن خود کنند. برای اینکه احتمال موفقیت خود را در برابر چنین رقبایی افزایش بدهید باید همه سعیتان را بکنید تا بهتر از آن ها فکر کنید. وقتی تجارت جدیدی را آغاز می کنید یا ریسک جدیدی را در تجارتی که مشغول آن هستید آغاز می کنید باید خود را موظف کنید که از قبل اطلاعات لازم را پیدا کرده و خود را برای آن کار آماده کنید. قبل از اینکه کار را شروع کنید باید یک طرح تجاری کامل تهیه کرده و مدام آن را به روز کرده و از آن به بعد هر سال در آن تجدید نظر کنید.

“رعایت انضباط در برنامه ریزی قبل از شروع کار تفاوت میان شکست و موفقیت را تعیین می کند.”

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *