IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
همیشه حق با مشتری است

بهانه بی بهانه : همیشه حق با مشتری است

بهانه بی بهانه : همیشه حق با مشتری است

هر هفته با تاجرهایی صحبت می کنم که از سطح فروش و سودآوری سازمان خود ناراضی هستند. آنها اصرار دارند که محصولات و خدمات شان عالی است و مردم باید بیشتر از آنها خرید کنند. در هر مورد مجبورم با ملایمت این نکته را به آنها تذکر بدهم که تنها مدرکی که ثابت می کند محصولات و خدمات شان حقیقتا جذاب با ارزشمند هستند این است که مردم با میل و اشتیاق آنها را خریداری کنند. و بعد مجددا آنها را خریداری کنند و به دوستان شان هم بگویند تا آنها هم این محصولات و خدمات را خریداری کنند.

به گفته کارشناسان در طول زمان مشخص می شود که حدود ۷۰ درصد تصمیمات تجاری شما اشتباه بوده اند. این درصد میانگین است. اگر یک تاجر جدی باشید یا تجارت جدیدی را شروع کرده باشید حتی بیشتر از اینها اشتباه خواهید کرد. عجیب نیست که یک کارآفرین در ابتدای کار خود در ۹۰ درصد موارد مرتکب اشتباه شود. برای پذیرفتن این احتمال که ممکن است در اکثر موارد، فرضیات و باورهایی که علاقه زیادی به آنها دارید اشتباه باشند به انضباط فردی و شخصیت فوق العاده ای نیاز دارید.

با این حال اگر می خواهید تعداد اشتباهات و ضررهایتان کم شود و منابع تان را به سمتی هدایت کنید که بیشتر به مشتریان تان چیزهایی را بدهید که واقعا می خواهند، به آنها احتیاج دارند و حاضر هستند به خاطرشان پولی پرداخت کنند رعایت انضباط فردی، ضروری است. همه سرمایه گذاری های تجاری و شروع کردن کارهای تجاری به سطح بالایی از خوش بینی احتیاج دارند.

باید به امکانات آینده تجارت خودتان و محصولات و خدمات جدیدتان اعتقاد داشته باشید. شما باید تا حدی مطمئن باشید که می توان آنها را به بازار عرضه کرد که مایل باشید ریسک مالی را بپذیرید و ساعت ها، هفته ها و سال های زیادی را صرف کنید تا به اهداف تجاری تان دست پیدا کنید. و باید همه این کارها را بدون وجود تضمینی برای موفقیت انجام بدهید. در عین حال برای اینکه اطمینان تان بیش از حد نباشد و روی آن کنترل داشته باشید و واقع بین باقی بمانید به انضباط فردی نیاز دارید. اطمینان بیش از حد در تجارت می تواند به اشتباه، ضرر مالی و حتی ورشکستگی منجر شود.

باید بهتر باشید

به دلیل طبیعت مصمم رقبایتان برای اینکه در بازار دوام بیاورید باید خود را ملزم کنید که با رقبایتان برابر بوده یا اینکه از آن ها بهتر باشید. به هر حال رقبای شما صبح ها که از تخت شان بیرون می آیند به این فکر می کنند که چطور می توانند شما را از دور تجارت خارج کنند. آن ها می خواهند مشتری ها و فروش های شما را از آن خود کنند.

آنها می خواهند سودهای شما را به خودشان اختصاص بدهند. آنها می خواهند تا حد امکان تجارت شما را از آن خود کنند. برای اینکه احتمال موفقیت خود را در برابر چنین رقبایی افزایش بدهید باید همه سعیتان را بکنید تا بهتر از آن ها فکر کنید. وقتی تجارت جدیدی را آغاز می کنید یا ریسک جدیدی را در تجارتی که مشغول آن هستید آغاز می کنید باید خود را موظف کنید که از قبل اطلاعات لازم را پیدا کرده و خود را برای آن کار آماده کنید. قبل از اینکه کار را شروع کنید باید یک طرح تجاری کامل تهیه کرده و مدام آن را به روز کرده و از آن به بعد هر سال در آن تجدید نظر کنید.

“رعایت انضباط در برنامه ریزی قبل از شروع کار تفاوت میان شکست و موفقیت را تعیین می کند.”

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

۰ ۰ vote
Article Rating

مطالب مرتبط

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments